  • 41. Data: 2023-08-03 01:50:05
    Temat: Re: Poszukiwanie osoby
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-02, cef <c...@i...pl> wrote:

    > Te ewidencje to najprostsza rzecz do sprawdzenia
    > i jest wystarczająco dużo danych identyfikujących.
    > Niestety, jak ktoś nie ma potrzeby posiadania profili w sieci,
    > nie zaistniał w ewidencjach i KRS, to legalnie po Peselu
    > nie da rady znaleźć. Jak będę miał Pesel, to jakoś będę próbował.
    > Pewnie nielegalnie, ale nie wiem jeszcze jak.

    Jeszcze mogło się zdarzyć, że wyemigrował. Jak ostatni znany kontakt był
    15 lat temu, to chyba przypada na okres bumu migracyjnego do krajów
    Unii.

    --
    Marcin

  • 42. Data: 2023-08-03 01:58:31
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-02, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Stawiam, że wyjechał za granicę i nie a go w Polsce. Inaczej by choć go
    > wymeldowano z nieistniejącego adresu.

    Kto miałby go wymeldować i dlaczego koniecznie?

    --
    Marcin

  • 43. Data: 2023-08-03 02:01:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-02, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Ale jakbyś wiedział, gdzie ta osoba jest, to byś nie przekazał?

    Wiadomości tej osobie, że cef ją szuka? Tak. Ale w druga strone juz
    niekoniecznie.

    --
    Marcin

  • 44. Data: 2023-08-03 05:24:08
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Jeszcze mogło się zdarzyć, że wyemigrował. Jak ostatni znany kontakt był
    > 15 lat temu, to chyba przypada na okres bumu migracyjnego do krajów
    > Unii.

    To raczej nie był kontakt, tylko odnaleziona informacja o sprzedaży
    mieszkania i zameldowaniu na nowym adresie.

  • 45. Data: 2023-08-03 13:21:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 03.08.2023 o 05:24, cef pisze:

    > To raczej nie był kontakt, tylko odnaleziona informacja o sprzedaży
    > mieszkania i zameldowaniu na nowym adresie.

    Kiedyś było tak, że nie dawało się wymeldować "do nikąd", więc ludzie
    podawali lipne adresy przy wymeldowaniu. Jeśli to ten adres, co go masz,
    to sprawdź w PESEL faktyczny.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 46. Data: 2023-08-03 16:20:57
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Może świadek koronny objęty ochroną? :)

    No to nic nie pozostaje jak tylko czekać na książkę.

  • 47. Data: 2023-08-03 19:15:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A jak się ktoś wymeldował to ma tam ostatni adres meldunkowy czy co?
    > Trochę to dziwne, że jest jakiś fałszywy. Może świadek koronny objęty
    > ochroną? :)

    Obowiązek meldunkowy jest do tego stopnia fikcyjny, że na większości
    druków urzędowych jest wyjaśnienie żeby wpisywać adres zamieszkania a
    nie meldunku;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 48. Data: 2023-08-03 19:16:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Przypomnij sobie, czy nie kupowałeś od niego (w ramach praworządnej
    > prowokacji obywatelskiej) jakiś środków wczesnoporonnych.

    A może papieża znieważył:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 49. Data: 2023-08-05 17:14:06
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Może jakieś wykroczenie skarbowe?
    Naczelnicy US ponoć adresami zamieszkania się posługują.
    No to komornicy też.
    Pozwać i zażądać doręczenia pierwszego pisma procesowego (pozwu) przez komornika.
    PS. Nie oddał mu pożyczonej historyjki od Donalda ;-)
    (jeśli ktoś pamięta, o co chodzi)

    -----

  • 50. Data: 2023-08-05 18:17:50
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>