  • 31. Data: 2023-08-02 20:01:16
    Temat: Re: Poszukiwanie osoby
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-08-02 o 19:57, Krzysztof 'kw1618' pisze:

    > Jak to fikcyjny? Nie ma takiego adresu na mapie? Czy może taki adres,
    > gdzie nigdy tej osoby nie było?

    Fikcyjny, to znaczy, że nie istnieje.
    Numery parzyste na tej ulicy kończą się na 86
    a w ewidencji jest adres 122.

  • 32. Data: 2023-08-02 20:10:06
    Od: Krzysztof 'kw1618' <k...@g...pl>

    W dniu 2023-08-02 o 20:01, cef pisze:

    > Fikcyjny, to znaczy, że nie istnieje.
    > Numery parzyste na tej ulicy kończą się na 86
    > a w ewidencji jest adres 122.

    Stawiałbym na błąd. Jeśli przez tyle lat nikt tego nie skorygował, to
    niesamowite, ale w tym kraju już niewiele mnie zdziwi.
    Sprawdziłbym 12 i 22.

    Znam osobę, gdzie cała rodzina ma nazwisko na H.... a USC dziecko
    narodzone zarejestrował Ch...... i osoba ta nawet po osiągnięciu wieku
    18 lat nie korygowała tego.

  • 33. Data: 2023-08-02 21:39:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.08.2023 o 19:54, cef pisze:

    > Nie będę szukał adresu przez Pesel -
    > poszukam innych danych - nie mogę ujawnić procedur.
    > Ten adres z pesel mam, ale on jest fikcyjny.
    > Ciekawe co zrobią jak złożę to płatne zapytanie do Peselu,
    > bo musi być zgoda na ujawnienie danych.
    > Pewnie dostaną oni zwrotkę i napiszą mi, że nie było zgody.
    No przecież nawet jak będzie zgoda, to dostaniesz ten adres, który masz.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 34. Data: 2023-08-02 21:40:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.08.2023 o 19:56, cef pisze:

    > W pierwszym ruchu założyłbym, że mieszka tam gdzie jest zameldowany.
    > Więc ustaliłem ten adres.
    > Ale jeśli już fizycznie jego adres zameldowania nie istnieje, to szukam
    > czegoś innego, żeby dotrzeć do osoby.
    Stawiam, że wyjechał za granicę i nie a go w Polsce. Inaczej by choć go
    wymeldowano z nieistniejącego adresu.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 35. Data: 2023-08-02 21:42:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.08.2023 o 20:01, cef pisze:

    > Fikcyjny, to znaczy, że nie istnieje.
    > Numery parzyste na tej ulicy kończą się na 86
    > a w ewidencji jest adres 122.
    A możesz ten adres podać? Może ktoś coś wymyśli, a przecież i tak nie
    ujawniasz adresu znajomego, bo takiego nie ma.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 36. Data: 2023-08-02 21:43:05
    Od: cef <c...@i...pl>

    > No przecież nawet jak będzie zgoda, to dostaniesz ten adres, który masz.

    No jak może być zgoda jak nie da się dostarczyć pisma tam?

  • 37. Data: 2023-08-02 22:15:57
    Od: cef <c...@i...pl>

    > A możesz ten adres podać? Może ktoś coś wymyśli, a przecież i tak nie
    > ujawniasz adresu znajomego, bo takiego nie ma.

    Nie mogę.

  • 38. Data: 2023-08-03 00:27:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.08.2023 o 21:43, cef pisze:
    > No jak może być zgoda jak nie da się dostarczyć pisma tam?

    Może ma na poczcie przekierowanie.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 39. Data: 2023-08-03 01:44:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-02, cef <c...@i...pl> wrote:

    > Ja nie miałem z nim kontaktu ponad 40 lat, więc
    > trudno to w ogóle klasyfikować.
    > Wygląda na to, że nie ma legalnych sposobów poszukiwania.
    > Jakiś przelew na Pesel albo co? :-)

    Przypomnij sobie, czy nie kupowałeś od niego (w ramach praworządnej
    prowokacji obywatelskiej) jakiś środków wczesnoporonnych.

    --
    Marcin

  • 40. Data: 2023-08-03 01:47:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-02, cef <c...@i...pl> wrote:

    > No jak może być zgoda jak nie da się dostarczyć pisma tam?

    A jak się ktoś wymeldował to ma tam ostatni adres meldunkowy czy co?
    Trochę to dziwne, że jest jakiś fałszywy. Może świadek koronny objęty
    ochroną? :)

    --
    Marcin