  • 21. Data: 2004-06-19 20:48:59
    Temat: Re: Postepowanie prokuratorskie
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:cb26q7$9p5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > HaNkA
    >
    > PS. Pozdrowienia dla magistra-in spe od naciągaczki prawa :PP.

    Uklony :)

  • 22. Data: 2004-06-19 21:14:26
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Wlasnie oczekuje odpowiedzi merytorycznych bo taka istote ma powolanie grupy
    > a nie odpowiedzi dupkuw ktorzy maja ptasie mozgi i tylko chca poakzac sie

    Z tego co widze, to dla ciebie odpowiedz merytoryczna oznacza "odpowiedz
    zgodna z twoimi myslami i zamiarami". W ogole to nie chcialbym byc twoim
    sasiadem .... Co ktos cię skrytykuje, to bluzgasz do niego niczym
    dresiarz. Nie mogles wybudowac sie gdzies w lesie ?

  • 23. Data: 2004-06-19 21:29:16
    Od: "Adam" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > User "Adam" a...@p...gazeta.pl napisał(a)
    > w news'ie: news:cb25d7$esl$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Właśnie! - *oczekuję* . Człowieku, oczekiwać
    > możesz tam gdzie za to zapłacisz, a tu jedynie
    > możesz *prosić* .

    > Ideą grup są dyskusje i *dobrowolne odpowiedzi*
    > na zadawane pytania.

    > Tak, *dupków* i *analfabetów* - żałosnych zresztą.

    > Ciągnę tą "dyskusję" bo wiem, że dasz się sprowokować
    > (bo jakżesz jakiś dres będzie Ci tu... ;-) ) i wreszcie
    > pokarzesz na co Cie stać, a ja będę miał podkładkę
> [...]
    Najpierw naucz sie synku poprawnego pisania w jezyku polskim - "pokarzesz" -
    dostalem lupiezu ze smiechu.
    Skarga do abuse - ty zalosny smarkaczu, na mnie ?? napisz na siebie ze
    zabierasz glos nie majac niczego istotnego do wniesienia w przedmiocie
    zagadnienia poniesionego przeze mnie.

  • 24. Data: 2004-06-19 21:47:10
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Adam" a...@p...gazeta.pl napisał(a)
    w news'ie: news:cb2b85$98h$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Najpierw naucz sie synku poprawnego pisania w jezyku polskim -
    > "pokarzesz" - dostalem lupiezu ze smiechu.

    "Moje" - pokarze, a Twoje - "dupkuw ktorzy maja ptasie mozgi"
    I ja widzę powodów do śmiechu. Już raz Ci tych "dupkuw"
    deliktanie wytknąłem, ale widocznie ta Twoja "biała gorączka"
    przesłoniła Ci oczy i nie zauważyłeś. Można również przypuszczać,
    że Twoje IQ jest niższe od temperatury pokojowej. ;-)

    > Skarga do abuse - ty zalosny smarkaczu, na mnie ??

    ROTFL Wiedziałem, że Cię ruszy. ;-) Tak na Ciebie,
    za używanie epitetów na grupach usenetowych.

    > napisz na siebie ze
    > zabierasz glos nie majac niczego istotnego do wniesienia

    To nie jest zakazane przez Netykietę w przeciwieństwie
    do ubliżania.

    > w przedmiocie
    > zagadnienia poniesionego przeze mnie.

    Coś Ci te mędrkowanie słabo wychodzi. Zagadnień
    nie " *ponosi* " się - zagadnienie *podnosi* się.
    Jednym słowem IQ -2 ;-)

  • 25. Data: 2004-06-19 21:52:13
    Od: "Adam" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sasiadem .... Co ktos cię skrytykuje, to bluzgasz do niego niczym
    > dresiarz. Nie mogles wybudowac sie gdzies w lesie ?

    Odpowiedz merytoryczna to odpowiedz osoby znajacej poruszone przeze mnie
    zagadnienia prawne stanowiaca zarazem udzielenie mnie konkretnej odpowiedzi
    na poruszone w poscie kwestie prawne a nie slowne zaczepki, bzdurne
    komentarze i zalosne pseudo dowcipne odpowiedzi.
    Widze jednak,ze na grupe wchodza osoby nie majace nic z prawem wspolnego
    jedynie towarzystwo pragnace pokazac sie jakie to ono jest dowcipne - tak
    jak pisalem, biale skarpetki, trzy paseczki etc.(ooo, na dzwiek 3-ch
    paseczkow - "uderz w stół a nożyce się odezwą")
    Nie mam zamiaru juz wiecej dyskutowac.
    Widze ze jakiekolwiek kwestie prawne trzeba kierowac na wyspecjalizowane
    strony prawnicze bo na tej grupie rzadzi gowniateria - przynajmniej w duzej
    czesci gdyz spotkalem sie jednak z odzewem osoby powaznej i powaznie
    traktujacej innych grupowiczow majacych problem do rozwiazania.
    Tak wiec konczac pozdrawiam normalnie myslacych i zyczliwych grupowiczow a
    reszcie "dowcipasków" zycze aby spotkali sie z sytuacja, kiedy beda mieli
    wazny dla siebie problem i oczekujac pomocy/porady natkneli sie na takich
    samych smarkaczy.(o ich poziomie swiadcza nawet kardynalne bledy
    ortograficzne).

  • 26. Data: 2004-06-19 22:05:03
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Adam wrote:
> [...]
    > czesci gdyz spotkalem sie jednak z odzewem osoby powaznej i powaznie
    > traktujacej innych grupowiczow majacych problem do rozwiazania.

    Nie komentując Twoje opinii o kompetencjach osób piszących na grupie,
    chciałbym jedynie zauważyć, że problem do rozwiązania to masz Ty. Mam
    nadzieję, że domyślisz się jaki.

    KG

  • 27. Data: 2004-06-20 07:11:16
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Adam" <a...@p...gazeta.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cb2cnk$pjp$1@nemesis.news.tpi.pl

> [...]
    > odpowiedzi na poruszone w poscie kwestie prawne a nie slowne zaczepki,
    > bzdurne komentarze i zalosne pseudo dowcipne odpowiedzi.

    Grupa jest miejscem publicznym i każdy kto ma ochotę
    może na gupę/y wejść.

> [...]
    > tak jak pisalem, biale skarpetki, trzy paseczki etc.(ooo, na dzwiek 3-ch
    > paseczkow - "uderz w stół a nożyce się odezwą")

    Zazdroszczę Ci tej przenikliwości_domyślności, ale
    teraz mylisz się, niestety. Siadając do komputera
    zdejmuję skarpetki i dresy z obawy przed zabrudzeniem
    (np. kawą ) w razie wybuchu śmiechu gdy czytam Twoje
    posty. (Na monitorze założona jest folia. ;-) )

    > Nie mam zamiaru juz wiecej dyskutowac.

    Eee, nie wierzę. Ty popuścisz takiemu dresowi!?
    Toż to będzie plama do końca życia.

> [...]
    > kiedy beda mieli wazny dla siebie problem i oczekujac pomocy/porady
    > natkneli sie na takich samych smarkaczy.

    No cóż Ci doradzić?. Pewnie ze swoimi problemami
    ze współżyciem z otaczającymi Cię ludźmi powinieneś
    zatrudnić adwokata na stałe.? To taniej wychodzi bo
    możesz cenę_opłatę negocjować. Fakt, że nie
    wszyscy ludzie z którymi w raz z żoną zadzieracie
    są na tyle "chamscy" aby wam dla świętego spokoju
    nie ulec, ale zawsze trafi się jakiś dres co się postawi.!
    (np. ten dres sąsiad, bezczelny inspektor i ta wredna
    policjantka) To jest bardzo perspektywiczna opcja bo
    Ty przy swoich kompleksach nigdy i nikomu nie
    nie odpuścisz - *bo niby z jakiej racji* .?

    > (o ich poziomie swiadcza nawet
    > kardynalne bledy ortograficzne).

    Masz na myśli " *dupkuw* " czy " *pokarzę* ".?

    --
    Nie pozdrawiam - Andy_K

  • 28. Data: 2004-06-20 11:34:57
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    : > >
    : >
    : > Powstrzymuj sie, ale naucz sie cytowac. OK?
    : Sadzilem ze na tej grupie beda wypowiadac sie prawicy czy tez studenci
    : ostatnich lat prawa a tu widze ze dresiarstwo wszechobecne rzadzi.
    : Zalosne.
    :

    ho ho widze ze przybyl kolejny Olo.

    Zdefiniuj slowo "dresiarstwo".

    P.

  • 29. Data: 2004-06-20 17:47:32
    Od: "Jaszyn" <n...@l...idiotow.org>

    Badacze zadadzą sobie pewnie pytanie, jakim cudem user *HaNkA ReDhUnTeR*,
    klepiąc jak opętany w klawiaturę, stworzył taki tekst:

    > W każdym poście wspominasz o tych dresach. Jakieś kompleksy,
    > natręctwo? Chcesz o tym porozmawiać?

    Myslę, ze ma dres z czterema paskami i ma kompleksy w stosunku do
    trzypaskowców...

    --
    Jaszyn

  • 30. Data: 2004-06-21 15:21:47
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Adam wrote:

> [...]
    > wazny dla siebie problem i oczekujac pomocy/porady natkneli sie na takich

    Wiesz, jak ja mialam problem, to mi grupa pomogla. Tak, ta grupa. Ale ja
    nikogo nie wyzywalam od dupkow, dresow gowniarzy. Poprosilam grzecznie.

    >(o ich poziomie swiadcza nawet kardynalne bledy
    > ortograficzne).

    Ooops. Tez masz nie za wysoki poziom, skoro piszesz "dupkuw" i "cholota".

    Ps. Jesli zamierzasz mnie zwymyslac, uzyj formy zenskiej.
    krys