  • 1. Data: 2004-06-19 17:33:15
    Temat: obecność na rozprawie
    Od: "poe" <k...@w...pl>

    Witam
    jestem strona w sprawie no i nie moglem sie stawic bylem w innym miescie.
    realizowalem zlecenie. ( zarabialem kase )
    czy sąd moze mi jakąś kare finansową wymierzyć za nie stawienie sie ? ( jak
    to jest w praktyce ?)
    nie mialem jak nawet poinformowac sądu o tym ze mnie nie bedzie.
    pozdrawiam Robert

  • 2. Data: 2004-06-19 22:15:41
    Temat: Re: obecność na rozprawie
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    poe wrote:
    > jestem strona w sprawie

    karnej? cywilnej?

    KG

  • 3. Data: 2004-06-20 07:44:26
    Od: "Teqnix" <x...@k...org>

    czy karnej czy cywilnej to kare mozesz dostac, ofz zaraz ci ja anuluja jak
    ladnie poprosisz i sie stawisz next time. swoja droga na wezwaniu ktore
    dostales jest pieczatka a tam zazwyczaj telefon do sadu (chyba ze
    niewyraznie przybito) a nawet jak pieczatki tam nie ma jest magiczny nr
    telefonu - 913 i juz masz ten nr ( bo jaki sad cie wzywa to juz z pewnoscia
    na wezwaniu widnieje) a jak masz ten nr to wystarczylo zadzwonic przed
    rozprawa (posiedzeniem) i kary by nie bylo...

  • 4. Data: 2004-06-20 07:46:43
    Od: "Teqnix" <x...@k...org>

    ops sorki, nie doczytalem ze ty strona a nie swiadek, w tej sytuacji zadnej
    kary nie dostaniesz, ale jak to sprawa karna to cie moga niebiescy panowie
    kiedys odwiedzic, a jak cywilna to sam sobie szkodzisz...