  • 1. Data: 2004-06-19 17:13:37
    Temat: odszkodowanie
    Od: "D" <w...@p...onet.pl>

    Witam!

    Złamałem niedawno na siłowni palec u stopy. Niestety jestem gapa i nie
    ubezpieczyłem się na początku roku akademickiego na studiach. Nie pracuję -
    to wogóle nie jestem ubezpieczony, abym mógł wyciągnąć jakieś odszkodowanie.
    Ale pomyślałem, że może przysługuje mi prawo odszkodowania od OSiRu, gdzie
    znajduje się siłownia na której doszlo do wypadku? Czy posiadając miesięczny
    karnet na takiej siłowni, mam jakieś ubezpieczenie??? Czy mam jakieś szanse
    na odszkodowanie?

    Pozdrawiam
    Dawid

  • 2. Data: 2004-06-19 17:43:13
    Temat: Re: odszkodowanie
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    D wyskrobał(a):
> [...]
    > posiadając miesięczny karnet na takiej siłowni, mam jakieś
    > ubezpieczenie??? Czy mam jakieś szanse na odszkodowanie?

    Jeżeli jesteś w stanie udowodnić, że złamałeś palec wskutek winy właściciela
    siłowni (jego zaniedbania np. mokrej podłogi, niesprawnego sprzętu,
    niesprzątniętej skórki od banana itd.) to możesz próbować coś odzyskać. Ale
    ja bym się nie pchał w takie sprawy dla kilku złotych odszkodowania...

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-06-19 19:59:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Ale
    > ja bym się nie pchał w takie sprawy dla kilku złotych odszkodowania...

    Ja bym jeszcze kontrolnie zapytał na siłowni, czy czasem ów karnet nie
    jest połączony z ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków. Nie słyszałem
    o takich praktykach, ale nie wykluczam, że coś takiego istnieje. Wówczas
    odszkodowanie by się należało nawet wówczas, gdy właściciel siłowni skórek
    od banana nie podrzucał.

  • 4. Data: 2004-06-21 07:57:14
    Od: "D" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > odszkodowanie by się należało nawet wówczas, gdy właściciel siłowni skórek

    Dzięki za info. Wyzdrowieję to rozpocznę "dochodzenia" w tej sprawie.

    Pozdrawiam
    Dawid