  • 11. Data: 2004-06-19 19:23:57
    Temat: Re: Postepowanie prokuratorskie
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Sylwek" <w...@n...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cb23e6$72c$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Tylko pamiętajcie, że przywarunkowym umorzeniu postępowania też jest
    > adnotacja w Krajowym Rejestrze Skazanych ...

    Przecież to *doświadczone w boju* małżeństwo.
    Czyżbyś naiwnie sądził, że mają "czyste konto".?

    PS. Odpowiadaj *pod przyciętymi_niezbędnymi cytatami*
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm
    skonfiguruj swój czytanik;
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

  • 12. Data: 2004-06-19 19:49:32
    Od: "Adam" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
    > *Biała Gorączka* "Adam" <a...@p...gazeta.pl> napisał(a)
    > w news'ie: news:cb232o$sm8$1@nemesis.news.tpi.pl

    > I ta "biała gorączka" doprowadza do ciągłych
    > konfliktów w które od lat jesteś zamieszany.
    > Wiecej umiaru i roztropności Ci radzę, a i
    > problemów będziesz miał mniej.
    >
    > PS. Przychodząc "po prośbie" na *grupę dyskusyjną*
    > nie możesz oczekiwać samych merytorycznych
    > odpowiedzi. W ogóle nie możesz czegokolwiek
    > oczekiwać_żądać bo odpowiedzi są dobrowolne.
    >
    > --
    > Nie pozdrawiam - Andy_K
    Wlasnie oczekuje odpowiedzi merytorycznych bo taka istote ma powolanie grupy
    a nie odpowiedzi dupkuw ktorzy maja ptasie mozgi i tylko chca poakzac sie
    jacy sa dowcipni i oryginalni.Sa zalosni, skoro nie maja nic do powiedzenia
    to czemu sila sie na wypowiedzi??
    Dresiki z trzema paskami po prostu i patrze na taka cholote z politowaniem
    nad ich wypranymi mozgami.

  • 13. Data: 2004-06-19 19:51:14
    Od: "Adam" <a...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > Czyżbyś naiwnie sądził, że mają "czyste konto".?
    >
    > PS. Odpowiadaj *pod przyciętymi_niezbędnymi cytatami*
    I co ty "mecenasuniu" mozesz powiedziec w tej sprawie.Tak te trzy paski na
    dresiku rzutuja ma twoj mozg biedaczyno.

  • 14. Data: 2004-06-19 19:54:09
    Od: "Adam" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Adam" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Powstrzymuj sie, ale naucz sie cytowac. OK?
    Sadzilem ze na tej grupie beda wypowiadac sie prawicy czy tez studenci
    ostatnich lat prawa a tu widze ze dresiarstwo wszechobecne rzadzi.
    Zalosne.

  • 15. Data: 2004-06-19 19:57:13
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    > Sadzilem ze na tej grupie beda wypowiadac sie prawicy czy tez studenci
    > ostatnich lat prawa a tu widze ze dresiarstwo wszechobecne rzadzi.
    > Zalosne.

    Dla Twojej informacji :
    Twoje zalosne wypociny czytam w przerwach pisania magisterki i ogladania
    meczu.
    Psujesz mi oba te zajecia, dlatego PLONK!

  • 16. Data: 2004-06-19 19:59:30
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    > Dla Twojej informacji :
    > Twoje zalosne wypociny czytam w przerwach pisania magisterki i ogladania
    > meczu.
    > Psujesz mi oba te zajecia, dlatego PLONK!

    Przepraszam za ten post, rzadko zdarza mi sie niegramatycznie wypowiadac,
    alem sie znarowil czytajac te brednie.

    Dla badaczy : obserwujemy ciekawe zjawisko, porownywalne z powstaniem
    czarnej dziury -> narodziny TROLLA! :D

  • 17. Data: 2004-06-19 20:01:25
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Adam" a...@p...gazeta.pl napisał(a)
    w news'ie: news:cb25d7$esl$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Wlasnie oczekuje odpowiedzi merytorycznych

    Właśnie! - *oczekuję* . Człowieku, oczekiwać
    możesz tam gdzie za to zapłacisz, a tu jedynie
    możesz *prosić* .

    > bo taka istote ma powolanie grupy

    Ideą grup są dyskusje i *dobrowolne odpowiedzi*
    na zadawane pytania.

    > a nie odpowiedzi dupkuw ktorzy maja ptasie mozgi i tylko chca
    > poakzac sie jacy sa dowcipni i oryginalni.

    Tak, *dupków* i *analfabetów* - żałosnych zresztą.

    > Sa zalosni, skoro nie maja
    > nic do powiedzenia to czemu sila sie na wypowiedzi??
    > Dresiki z trzema paskami po prostu i patrze na taka cholote z
    > politowaniem nad ich wypranymi mozgami.

    Ciągnę tą "dyskusję" bo wiem, że dasz się sprowokować
    (bo jakżesz jakiś dres będzie Ci tu... ;-) ) i wreszcie
    pokarzesz na co Cie stać, a ja będę miał podkładkę
    do skargi do abuse. ;-)

    --
    Nie pozdrawiam - Andy_K

  • 18. Data: 2004-06-19 20:07:01
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    > Ciągnę tą "dyskusję" bo wiem, że dasz się sprowokować
    > (bo jakżesz jakiś dres będzie Ci tu... ;-) ) i wreszcie
    > pokarzesz na co Cie stać, a ja będę miał podkładkę
    > do skargi do abuse. ;-)

    Evil, oh evil u :>

  • 19. Data: 2004-06-19 20:16:04
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    >dupkuw ktorzy maja ptasie mozgi

    I kto to mówi:-)

    >Sa zalosni, skoro nie maja nic do powiedzenia
    > to czemu sila sie na wypowiedzi??

    A skąd my mamy wiedzieć co kieruje Tobą, gdy piszesz na grupę?

    > Dresiki z trzema paskami po prostu

    W każdym poście wspominasz o tych dresach. Jakieś kompleksy, natręctwo?
    Chcesz o tym porozmawiać?

    >patrze na taka cholote z politowaniem
    > nad ich wypranymi mozgami.

    Wiem co czujesz. To samo odczuwam, gdy czytam posty ludzi, którzy nie
    potrafią pisać poprawnie:-)

    HaNkA

    PS. Pozdrowienia dla magistra-in spe od naciągaczki prawa :PP.

  • 20. Data: 2004-06-19 20:45:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Dziecko, jak ci tatus zafundowal neta w domu i nie masz nic
    merytorycznego w
    > sprawie to wsadz sobie paluszka w dupe zamiast pisac te bzdurne wypociny
    > smarkaczu.

    Strasznie nerwowo i w dodatku niesłusznie.

    1. PINB ma w ramach prowadzonego postępowania prawo wykonywać prawem
    przewidziane czynności. Należą do nich między innymi oględziny. Jeśli
    sposób ich prowadzenia Waszym zdaniem naruszał Wasze prawa, to nie
    należało szarpać się z pracownikiem PINB, tylko napisać na niego skargę,
    że Was szykanuje mierżąc po kilka razy te same rzeczy. Organ przełożony by
    to rozpatrzył i ewentualnie uznał Waszą rację albo nie. W tym wypadku
    Twoja żona nie była uprawniona do decydowania o tym, czy dodatkowy pomiar
    jest potrzebny, czy nie i nie wpuszczając kontrolera popełniła
    przestępstwo. W tej sytuacji, to najwłaściwszym rozwiązaniem było
    położeniu "uszu po sobie" i poddanie się dobrowolnej karze. 200-500 zł
    pewnie by i prokuratora i sąd zadowoliło i było by po sprawie. W sumie
    jeśli tylko nie zrzucała go przy okazji ze schodów, to nic wielkiego się
    nie stało. A tak, to sąd może się nieco zdenerwować. A ma o wiele większe
    możliwości ukarania. Z zasady przyjmuje się, że oskarżony który poddaje
    się dobrowolnie karze zrozumiał swój błąd i nie ma sensu nakładać jakiejś
    tam wysokiej kary. Natomiast jeśli oskarżony w sprawie oczywistej nie
    dość, że mataczy i dąży do przewlekłości procesu ukrywaniem się i
    pozbawionymi sensu zażaleniami, to trzeba go w jakiś sposób "docenić", by
    osiągnąć ustawowe cele kary. Wysoka grzywna powinna zapobiec na przyszłość
    ponownemu wyrzuceniu inspektorów PINB.

    2. Obowiązkiem policjanta w chwili przedstawienia zarzutu popełnienia
    przestępstwa jest pobranie odbitek linii papilarnych oraz wykonanie zdjęć
    sygnalistycznych. Z obowiązku owego jest on ściśle rozliczany. Ustawa nie
    zwalnia od tego obowiązku w wypadku błahych przestępstw. Na ile to
    sensowne, to trudno mi teraz polemizować z Tobą, ale w każdym razie
    ewentualne pretensje kieruj pod adresem ustawodawcy, który ów obowiązek
    nałożył na Policję. Z szykanami nie ma to nic wspólnego, chyba, ze uznasz,
    że wszyscy policjanci szykanują wszystkich podejrzanych. Ale to cokolwiek
    kontrowersyjna teza.

    3. "Uporczywe" telefony do Twojej żony były najpewniej spowodowane tym, że
    nie stawiała się na wezwania. I tu masz trochę racji, bo policjantka nie
    powinna sobie tym zawracać głowy i dzwonić. Wysłać dwa wezwania i po
    niezgłoszeniu się zwrócić się do prokuratury o wydanie nakazu
    doprowadzenia. Wówczas do pracy przyjechało by 2-3 smutnych panów i żonę
    wyprowadziło w kajdankach w majestacie prawa i ku uciesze zgromadzonej
    gawiedzi. Jak rozumiem takie rozwiązanie uważasz za lepsze i trafniejsze.
    Zresztą po Twojej skardze na policjantkę, podejrzewam, że każde następne
    niestawiennictwo żony tak się skończy. W sumie policjantka miała jakieś
    tam nieprzyjemności z tego powodu, że Twojej żony nie zamknęła, tylko
    prosiła o przybycie. Nie sądzę, by jeszcze raz próbowała to ugodowo
    załatwić. Po za tym takie sprawy się w danej jednostce roznoszą. Tak więc
    na przyszłość już raczej bym zalecał ostrożność, bo najpewniej telefonów z
    prośbą nie będzie. Ani w tej, ani w innej sprawie. Na odwrocie wezwania
    znajdziesz pouczenie w tej sprawie i musi Ci wystarczyć za wszystkie
    telefony.

    4. Na sporządzenie aktu oskarżenia nie można się zażalić. Za to możecie
    próbować przekonać sąd, że prokurator nie ma racji. Z tego co piszesz, to
    będzie to raczej trudne. Choćby z tego powodu, ze żona odmówiła wyjaśnień.
    Jej zeznania nie mają żadnej już mocy dowodowej, bo jest podejrzaną. Fakt,
    ze kontrolerów nie wpuściła wydaje się bezsporny. No to w tej sytuacji sąd
    przysunie coś w zawieszeniu i kilka stówek grzywny najpewniej.

    5. Nie rozumiem jaki związek ma sąsiad i jego próby zasiedzenia działki z
    całą sprawą. Przypominam, że sprawa toczy się wokół niepuszczenia
    pracowników PINB i utrudniania im kontroli. Związku z zasiedzeniem i
    sąsiadem dopatrzyć się nie mogę nijak.

    6. Uwaga Andrzeja wydaje mi się jak najbardziej na miejscu. Zauważ, że z
    błahego problemu polegającego na udostępnieniu na kilka minut pokoju w
    celu wykonania kilku niezbędnych pomiarów wygenerowaliście potworną aferę.
    Powstał konflikt z PINB, Policją a teraz i z Andrzejem. Oczekuję inwektyw
    pod moim adresem, bo podejrzewam, że moje słowa również odbierzesz jako
    atak na Twoją rodzinę. A na dotychczasowym etapie było wiele momentów, gdy
    można było sprawę załagodzić. Zadzwonić do PINB przed złożeniem
    zawiadomienia i przeprosić - pewnie by machnęli ręką i zawiadomienia nie
    składali, bo ich celem było zrobienie tych oględzin a pieniaczenie się z
    Tobą. Przyznanie się do winy i dobrowolne poddanie się karze po
    przedstawieniu zarzutu. Teraz macie jeszcze ostatnią szansę przed sądem.
    Na pierwszej rozprawie poprosić o dobrowolne poddanie się karze. Wyrok
    będzie mniejszy.