  • 1. Data: 2004-06-19 13:57:23
    Temat: Krzywoprzysiestwo
    Od: "J." <j...@o...pl>

    Dostalam 3 lata w zawieszeniu za krzywoprzysiestwo - minelo to jakies 2
    lata temu. czy moge dzisiaj starajac sie np. o prace pisac, ze nie bylam
    karana??
    Pozdrawiam
    J.

  • 2. Data: 2004-06-19 14:00:44
    Temat: Re: Krzywoprzysiestwo
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <j...@o...pl> napisal(a):
    > Dostalam 3 lata w zawieszeniu za krzywoprzysiestwo - minelo to jakies 2
    > lata temu. czy moge dzisiaj starajac sie np. o prace pisac, ze nie bylam
    > karana??

    Nie.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 3. Data: 2004-06-19 16:03:20
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl>

    > Dostalam 3 lata w zawieszeniu za krzywoprzysiestwo - minelo to jakies 2
    > lata temu. czy moge dzisiaj starajac sie np. o prace pisac, ze nie bylam
    > karana??

    Tak, bo skazanie uleglo zatarciu z mocy prawa po uplywie 6 miesiecy od uplywu
    okresu proby, czyli 3. lat. (zob. przepisy kodeksu karnego)

    Konrad

  • 4. Data: 2004-06-19 16:27:16
    Od: "seb" <sebian @ wywal.to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl> napisał w
    wiadomości news:cb1o08$r6a$1@helios.nd.e-wro.pl...

    > Tak, bo skazanie uleglo zatarciu z mocy prawa po uplywie 6 miesiecy od
    uplywu
    > okresu proby, czyli 3. lat. (zob. przepisy kodeksu karnego)

    podaj konkretny przepis, bo coś mi się nie zgadza...

    seb

  • 5. Data: 2004-06-19 17:06:07
    Od: "Julek" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "J." <j...@o...pl> napisal w wiadomosci
    > Dostalam 3 lata w zawieszeniu za krzywoprzysiestwo - minelo to jakies 2
    > lata temu. czy moge dzisiaj starajac sie np. o prace pisac, ze nie bylam
> [...]

    Chyba mozesz, ale Ci odwiesza wyrok ;)

  • 6. Data: 2004-06-19 18:18:21
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl>

    > uplywu
    > >
    > podaj konkretny przepis, bo coś mi się nie zgadza...

    Prosze bardzo:

    Art. 76. § 1. KK: "Skazanie ulega zatarciu z mocy prawa z upływem 6 miesięcy od
    zakończenia okresu próby."

    ...trzeba czytac caly kodeksik :) a nie tylko rozdzial o zatarciu

    KOnrad

  • 7. Data: 2004-06-19 19:24:18
    Od: "seb" <sebian @ wywal.to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl> napisał w
    wiadomości news:cb1vtd$els$1@helios.nd.e-wro.pl...

> [...]
    miesięcy od
    > zakończenia okresu próby."
    >
    > ...trzeba czytac caly kodeksik :) a nie tylko rozdzial o zatarciu

    skąd wiesz, na jaki okres zawieszono wykonanie kary? trzeba ustalić stan
    faktyczny :P

    seb

  • 8. Data: 2004-06-19 19:39:57
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl>

    > skąd wiesz, na jaki okres zawieszono wykonanie kary? trzeba ustalić stan
    > faktyczny :P

    Stary...po pierwsze wiem to z postu kolezanki (3 lata), a po drugie nie mozna
    zawiesic kary 3 lat pozbawienia wolnosci (za wyjatkiem pewnych sytuacji
    szczegolnych, ale pewnie one tu nie wystapily (wniosek z 335 kpk, i "gangsterzy"
    z 60kk).

    Tyle.

    Konrad

  • 9. Data: 2004-06-19 19:47:57
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl>

    > Stary...po pierwsze wiem to z postu kolezanki (3 lata), a po drugie nie mozna
    > zawiesic kary 3 lat pozbawienia wolnosci

    ...wiec to byl okres proby.

    musialem usciclic :)

  • 10. Data: 2004-06-19 21:32:35
    Od: "seb" <sebian @ wywal.to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl> napisał w
    wiadomości news:cb24md$dbe$1@helios.nd.e-wro.pl...

> [...]
    > zawiesic kary 3 lat pozbawienia wolnosci (za wyjatkiem pewnych sytuacji
    > szczegolnych, ale pewnie one tu nie wystapily (wniosek z 335 kpk, i

    A może byś najpierw dopytał dokładnie, o jaki okres chodzi - a nie od razu
    udzielasz rad. Twoje zgadywanki pewnie się sprawdzą, ale ....

    seb