  • 1. Data: 2004-06-19 17:14:11
    Temat: Postepowanie prokuratorskie
    Od: "Adam" <a...@p...gazeta.pl>

    Prosba moja jest nastepujaca:

    Moja zona nie wpuscila inspektora nadzoru budowlanego do domu (prac.
    Powiatowego Inspektoratu Budowlanego) w celu dokonania pomiaru odleglosci
    okien od podlogi w trzech pomieszczeniach z powodu iż taka wizja lokalna i
    te same pomiary już były wykonywane wczesniej przez inspektora tego samego
    urzedu.

    PINB skierowal sprawe do prokuratury.Odbylo się na policji jedno
    przesluchanie w charakterze swiadka, potem zona zostala ponownie wezwana ze
    zmiana statusu na podejrzana. Zona odmowila skladania zeznan i
    zaprotokolowano ze nie przyznaje się do winy(zlozyla konspekt sprayw
    wyjasniajacy przyczyne niewpuszczenia inspektora do domu, który zostal
    zalaczony do akt sprawy). Dowiedzialem się ze funkcjonariusz policji pisze w
    komputerze akt oskarzenia.akty oskarzenia a prokuratura je akceptuje? W
    czasie przesluchania policjantka zalozyla zonie kartoteke z
    daktyloskopowaniem i zdjeciami sygnalitycznymi.Rozumiem ze takie
    postepowanie jest zgodne z Ustawa o Policji ale czy przy tak niskiej rangi
    sprawie konieczne było zakladanie kartoteki.Ja odbieram to jaka szykane i
    ponizenie zony gdyz w miedzyczasie bylam ze skarga na policjantke z powodu
    jej uporczywych telefonow do zony do pracy.Ja sam rozmawialem z policjantka,
    wytlumaczylem ze sprawa z nadzorem budowlanym wynika z konfliktu (od 14 lat)
    z sasiadem,który zamierzal zasiedziec dzialke, która kupila zona od
    spadkobiercow wlascicieli.

    Zona jest caly czas na srodkach uspokajajacych po wrazeniach zafundowanych
    przez policjantke, srodki nie pomagaja, wybiera się do lekarza psychiatry na
    badania.

    Czy w takim razie mam jakakolwiek mozliwosc zazalenia na postanowienie
    prokuratora(policji) ze sporzadzono akt oskarzenia??

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

  • 2. Data: 2004-06-19 17:32:17
    Temat: Re: Postepowanie prokuratorskie
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Adam" <a...@p...gazeta.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cb1se9$9ur$1@nemesis.news.tpi.pl

> [...]
    > (...)wynika z konfliktu (od 14 lat) z sasiadem,który zamierzal
    > zasiedziec dzialke, która kupila zona od spadkobiercow wlascicieli.

    W jednym liście aż trzy konflikty - inspektor, policjantka i sąsiad.
    (pewnie i będzie w to wmieszany prokurator)

    Nie zastanawiałes się czy przypadkiem nie jesteście
    wraz z żoną *pospolitymi pieniaczami* .? Na każdym
    kroku upatrujecie zamachu na waszą wolność_godność.

    > (...) wybiera się do
    > lekarza psychiatry na badania.

    Ty jej nie współczuj tylko idź razem z nią. Pewnie
    i Tobie potrzebne są elektrowstrząsy.?

    > Czy w takim razie mam jakakolwiek mozliwosc zazalenia na postanowienie
    > prokuratora(policji) ze sporzadzono akt oskarzenia??

    Następny konflikt.?

  • 3. Data: 2004-06-19 17:52:18
    Od: "Adam" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kroku upatrujecie zamachu na waszą wolność_godność.

    > Ty jej nie współczuj tylko idź razem z nią. Pewnie

    Dziecko, jak ci tatus zafundowal neta w domu i nie masz nic merytorycznego w
    sprawie to wsadz sobie paluszka w dupe zamiast pisac te bzdurne wypociny
    smarkaczu.

  • 4. Data: 2004-06-19 18:11:40
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Dziecko, jak ci tatus zafundowal neta w domu i nie masz nic merytorycznego
    > sprawie to wsadz sobie paluszka w dupe zamiast pisac te bzdurne wypociny
    > smarkaczu.

    Plose pana!!
    Plose pana!!
    Niech sie pan naucy cytowac!!

  • 5. Data: 2004-06-19 18:16:34
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl>

    > Czy w takim razie mam jakakolwiek mozliwosc zazalenia na postanowienie
    > prokuratora(policji) ze sporzadzono akt oskarzenia??
    >
    > Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Witam!

    Ustawa Prawo Budowlane:

    Art. 91. 1. Kto:
    1) udaremnia określone ustawą czynności właściwych organów, [czyli organow m.in
    nadzoru budowalnego]
    2) (...)
    podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

    Jest to przestepstwo scigane z urzedu. Na podstawie Art. 10. § 1. Kodeksu
    Postepowania Karnego "Organ powołany do ścigania przestępstw jest obowiązany do
    wszczęcia i przeprowadzenia postępowania przygotowawczego, a oskarżyciel
    publiczny także do wniesienia i popierania oskarżenia - o czyn ścigany z
    urzędu." Nie mozesz zalic sie na to, ze wszeto postepowania i przedstawiono
    zarzuty twojej zonie (tzn. ona nie moze). Jezeli zarzut okaze sie nieuzasadniony
    zostanie uniewinniona. Jedyne co jej proponuje to wnosic o _warunkowe umorzenie
    postepowania_ aby nie miala skazania "w papierach"

    No i powiedz malzonce, ze jak sie postara i wykaze odrobine dobrej woli -
    pogada z policjantem czy nadzorujacym sprawe prokuratorem - to nie zostanie
    skazana i sad warunkowo umorzy postepowanie na okres proby od 1. do 2. lat.
    Jezeli nic w tym czasie nie zbroi to juz nie bedzie mozna wznowic postepowania.

    Co do dzwonienia do pracy, to chyba naturalne, ze jezeli nie ma nikogo w domu to
    mozna dzwonic do pracy. Policja tez pracuje i trudno aby dzwonili po godzinach
    swojej pracy i malzonki.

    ...i nie przesadzaj z besztaniem ludzi w innych postach.

    Konrad

  • 6. Data: 2004-06-19 19:07:30
    Od: "Adam" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl> napisał w
    wiadomości news:cb1vq2$e2b$1@helios.nd.e-wro.pl...

> [...]
    godzinach
    > swojej pracy i malzonki.
    >
    > ...i nie przesadzaj z besztaniem ludzi w innych postach.

    Bardzo dziekuje Ci za merytoryczna odpowiedz ale musisz mnie zrozumiec ze do
    bialej goraczki doprowadzaja mnie szczyle ktorzy nie maja nic merytorycznego
    do wniesienia w sprawie ale sadza sie aby odpowiedziec. zaistniec w
    necie.Dla mnie to jest po prostu gnojek drech z trzema paskami ktory sili
    sie na oryginalnosc.
    Pozdrawiam.
    Adam

  • 7. Data: 2004-06-19 19:08:35
    Od: "Adam" <a...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Adam" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Plose pana!!
    > Plose pana!!
    > Niech sie pan naucy cytowac!!
    Powstrzymam sie od komentarza aby nie znizyc sie do pewnego poziomu.

  • 8. Data: 2004-06-19 19:12:41
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    > Powstrzymam sie od komentarza aby nie znizyc sie do pewnego poziomu.

    Powstrzymuj sie, ale naucz sie cytowac. OK?

  • 9. Data: 2004-06-19 19:14:53
    Od: "Sylwek" <w...@n...pl>

    Tylko pamiętajcie, że przywarunkowym umorzeniu postępowania też jest
    adnotacja w Krajowym Rejestrze Skazanych ...

  • 10. Data: 2004-06-19 19:19:06
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    *Biała Gorączka* "Adam" <a...@p...gazeta.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:cb232o$sm8$1@nemesis.news.tpi.pl

> [...]
    > merytorycznego do wniesienia w sprawie ale sadza sie aby odpowiedziec.
    > zaistniec w necie.Dla mnie to jest po prostu gnojek drech z trzema

    I ta "biała gorączka" doprowadza do ciągłych
    konfliktów w które od lat jesteś zamieszany.
    Wiecej umiaru i roztropności Ci radzę, a i
    problemów będziesz miał mniej.

    PS. Przychodząc "po prośbie" na *grupę dyskusyjną*
    nie możesz oczekiwać samych merytorycznych
    odpowiedzi. W ogóle nie możesz czegokolwiek
    oczekiwać_żądać bo odpowiedzi są dobrowolne.

    --
    Nie pozdrawiam - Andy_K