  • 1. Data: 2008-08-12 07:27:01
    Temat: Pomocy w sprawie odpowiedniego wniosku do sądu
    Od: "abc" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    krótki wstęp: jestem strasznym pechowcem, trafiłem po rozwodzie na
    dziwczynę, której sie teraz boję. Nie może się pogodzić z sytuacją, że nie
    możemy być już razem. Już musiała dwa razy interweniować policja itp... Nęka
    mnie i nachodzi, mam dziecko z moją byłą żoną, dziecko jest moim oczkiem w
    głowie i musze je przed tą kobietą chronić, nie chcę by było świadkiem jakiś
    ekscesów z jej strony. Nie pomagają prośby, błagania itp. Chciałbym uzyskać
    jakiś zakaz zbliżania się do mnie i do dziecka, jakie kroki powiniem zrobić?
    Jak to załatwić? Jakie koszty są z tym związane? Jak tak dalej pójdzie to ex-
    żona, jak się dowie, do pozbawi możliwości spotykania się z dzieckiem.
    Pomóżcie proszę.

  • 2. Data: 2008-08-12 11:18:18
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "abc" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ex-
    > żona, jak się dowie, do pozbawi możliwości spotykania się z dzieckiem.

    Po pierwsze - dziecko nie jest rzeczą ani niczyją własnością, jest Twoje i
    matki.
    Po drugie - do czasu rozstrzygnięcia tej sprawy przez sąd , nie możesz
    ograniczać matce jej praw do dziecka.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2008-08-12 11:21:42
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ale on chce ograniczyc kontakty z dzieckiem nie matki dziecka, ale swojej byłej
    zazdrosnej podwójnie kochanki.
    JaC
    PS. W Polsce tradycyjnie najpierw kochanka uprowadzi i zabije to dziecko z pierwszego
    związku, a potem ewentualnie policja,
    prokuratura i sąd może zgodzą się na przyjęcie zawiadomienia i to tylko pod presją
    mediów...

    -----

  • 4. Data: 2008-08-12 12:19:41
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 12 Sie, 13:18, "mecenas" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > matki.
    > Po drugie - do czasu rozstrzygnięcia tej sprawy przez sąd , nie możesz

    Panie mecenasie! Nie daja tylko zabieraja, nie samochody a rowery i
    nie na placu Mickiewicza tylko Czerwonym.
    Trzeba zgłosic na policje nekanie i nachodzeie i potem do sadu.

  • 5. Data: 2008-08-12 12:49:59
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > matki.
    > Po drugie - do czasu rozstrzygnięcia tej sprawy przez sąd , nie możesz

    Mea culpa.
    Oczywiście pozostaje zawiadomienie Policji oraz zawiadomienie prokuratury o
    przestępstwie wraz z wnioskiem o wszczęcie postępowania.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 6. Data: 2008-08-12 22:42:26
    Od: " jb" <j...@W...gazeta.pl>

    > Oczywiście pozostaje zawiadomienie Policji oraz zawiadomienie prokuratury o
    > przestępstwie wraz z wnioskiem o wszczęcie postępowania.

    Jakim przestepstwie?

  • 7. Data: 2008-08-13 07:03:53
    Od: "abc" <w...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > Oczywiście pozostaje zawiadomienie Policji oraz zawiadomienie prokuratury
    > przestępstwie wraz z wnioskiem o wszczęcie postępowania.

    Pamiętam teraz, że interweniujący policjanci prosili o kontakt z
    dzielnicowym jeśli się sytuacja powtórzy... Zaczę od tego. Podejrzewam, że
    to kosztuje: wniosek o wszczęcie postępowania? Ile?