  • 1. Data: 2008-09-24 09:52:33
    Temat: Pomocnik prawny Polityki
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl>

    W dzisiejszej Polityce jest pomocnik prawny Polityki "Obywatel i
    wladza". Na okladce sa zachety: "Kto i kiedy ma prawo nas legitymowac,
    kontrolowac, zatrzymywac, przeszukiwac, ukarac mandatem". "Jak zalozyc
    stowarzyszenie, wlasny kosciol, gazete, radio". "Z czym do urzedow, jak
    i dzie sie odwolywac od decyzji urzednikow".

    Moze komus by sie taki pomocnik mogl przydac.

    Ludek

  • 2. Data: 2008-09-24 11:21:38
    Temat: Re: Pomocnik prawny Polityki
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Ludek Vasta pisze:
> [...]
    > i dzie sie odwolywac od decyzji urzednikow".
    >
    > Moze komus by sie taki pomocnik mogl przydac.

    A co to reklama prasy?!
    NTG

  • 3. Data: 2008-09-24 12:15:55
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@o...pl> napisał
    > A co to reklama prasy?!

    Przecież on pisze zgodnie z tematyką grupy. Chciał być pomocny. Nie wiem na
    ile precyzyjne jest to, bo nie czytałem, ale może jakby poczytali niektórzy,
    to by nie było co tydzień wątku "Czy mieli prawo mnie zatrzymać..." itd :)

  • 4. Data: 2008-09-24 16:05:15
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    Piotr [trzykoty] pisze:
> [...]
    > to by nie było co tydzień wątku "Czy mieli prawo mnie zatrzymać..." itd :)

    Moim zdaniem, jeżeli się mylę to proszę o poprawienie, powinien podać
    tylko link do tej pozycji na stronie tygodnika, I chyba byłoby to O.K.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 5. Data: 2008-09-24 16:23:00
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 24 Sep 2008 18:05:15 +0200,
    Mecenas <m...@o...pl> screamed:

    > Moim zdaniem, jeżeli się mylę to proszę o poprawienie, powinien podać
    > tylko link do tej pozycji na stronie tygodnika, I chyba byłoby to O.K.

    Zależy. Ja wolę opis uzupełniony jeśli już linkiem.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 18:17:58 user up 11840 days, 6:12, 1 user, load average: 0.01, 0.10, 0.01 ]

  • 6. Data: 2008-09-24 18:59:20
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.com>

    Ludek Vasta wrote:
> [...]
    > i dzie sie odwolywac od decyzji urzednikow".
    >
    > Moze komus by sie taki pomocnik mogl przydac.

    Biorąc pod uwagę rzetelność tej ściery, wolę czytać porady grupowych
    troli ;)

    P.

  • 7. Data: 2008-09-25 12:48:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 24 Sep 2008, Mecenas wrote:

> [...]
    [...]
    > Moim zdaniem, jeżeli się mylę to proszę o poprawienie, powinien podać tylko
    > link do tej pozycji na stronie tygodnika, I chyba byłoby to O.K.

    Poprę Piotra: Ludek zapodał informację (IMHO TG), a opis w sam raz
    stanowi podstawę do ewentualnej dyskusji.
    Ktoś zacznie z krytyką, bo nie czytałem? :D

    pzdr, Gotfryd