  • 1. Data: 2004-09-08 17:11:58
    Temat: Pomoc dla Rosji a w Polsce ludzie z głodu zdychają
    Od: "J.Śliwowski" <p...@o...pl>

    Kurwa boli mnie to ze caritas lub pck pomaga innym krajom jak w Polsce i tak
    jest jeszcze duzo do zrobienia.
    Pomogli by lepjej tym co zyją za 300zł za miesiąc.

  • 2. Data: 2004-09-08 17:21:14
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Wed, 8 Sep 2004 19:11:58 +0200, J.Śliwowski <p...@o...pl> napisał:

    > Kurwa boli mnie to ze caritas lub pck pomaga innym krajom jak w Polsce i
    > tak
    > jest jeszcze duzo do zrobienia.
    > Pomogli by lepjej tym co zyją za 300zł za miesiąc.

    proponujesz w tym zakresie jakieś uregulowania prawne?

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!

  • 3. Data: 2004-09-08 18:03:04
    Od: "J.Śliwowski" <p...@o...pl>

    Dokładnie coś sie by przydało.

  • 4. Data: 2004-09-08 18:25:05
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Kurwa boli mnie to ze caritas lub pck pomaga innym krajom jak w Polsce i
    tak
    > jest jeszcze duzo do zrobienia.
    > Pomogli by lepjej tym co zyją za 300zł za miesiąc.

    te pck i inne fundacje to sranie w banie.

    Slyszales o Pajacyku? Kiedys zaproponowalem ze bede co miesiac (jak pewna
    strona ruszy komercyjnie)
    oddaawal potrzebujacym 10 % zyskow to jakas suka mi odpisala ze nie sa
    zainteresowani bo ich dzialalnosc sie z moja nie pokrywa.
    Szczena mi opadla. Fundacja jak z koziej dupy traba, naplul bym na dziwke
    jakby to przez mail nie bylo.

    P.

  • 5. Data: 2004-09-08 19:13:12
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "J.Śliwowski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dokładnie coś sie by przydało.

    A tak konkretnie to co proponujesz?

    vertret

  • 6. Data: 2004-09-08 22:18:45
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik VERTRET napisał(a) w wiadomości news:chnlcl$q0n$1@news.onet.pl:

    > A tak konkretnie to co proponujesz?
    >

    > vertret

    Zabrać bogatym, oddać biednym.

    --
    JOHNSON :)

  • 7. Data: 2004-09-08 22:24:03
    Od: tomb <f...@f...gov>

    > Zabrać bogatym, oddać biednym.

    A sprawców złapać, osądzić i rozstrzelać.

  • 8. Data: 2004-09-08 22:34:38
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@t...gazeta.p

> [...]
    > zainteresowani bo ich dzialalnosc sie z moja nie pokrywa.
    > Szczena mi opadla. Fundacja jak z koziej dupy traba, naplul bym na

    Mozesz to rozwinac?

    --
    ~~~~=~~~~l_;~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 9. Data: 2004-09-08 22:42:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Kurwa boli mnie to ze caritas lub pck pomaga innym krajom jak w Polsce i
    tak
    > jest jeszcze duzo do zrobienia.
    > Pomogli by lepjej tym co zyją za 300zł za miesiąc.

    A mnie k... boli, jak ludzie od rzeczy piszą. Co to ma wspólnego z tematyką
    tej grupy.

  • 10. Data: 2004-09-09 04:49:10
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Mozesz to rozwinac?

    co ma rozwijac?
    Zaproponowalem ze bede bez zobowiazan przekazywal czesc zyskow i uzyskalem
    odpowiedz
    ze nie sa zainteresowani gdyz moja dzialalnosc nie pokrywa sie z ich (gdybym
    prowadzil fundacje nie musialbym szukac takiej z ktora bym umowe podpisywal)
    masz problem z mysleniem?

    Pozdrawiam
    P.