  • 1. Data: 2004-09-08 15:27:03
    Temat: pytanie dot egzekucji wyroku (splata nieplaconej pozyczki)
    Od: Richat <r...@t...pl>

    splacilem za kogos pozyczke, mam wyrok ( tzn jeszcze niemam, ale to juz
    tak jak bym mial) i teraz pytanie czy musze go dostarczyc od razu do
    komornika, czy moge np za kilka lat?
    i drugie pytanie jezeli dluznicy nie maja zadnych dochodow i nic nie
    rokuje na to ze je beda mieli w najblizszym czasie, to czy ten wyrok
    jest wazny az splaca wszystko, czy jest moze jakis okres po ktorym nie
    odzyskam naleznych mi pieniedzy ze strony dluznikow?
    dodam iz sa to osoby fizyczne, a kredyty byly gotowkowe, ja tez jako
    osoba fizyczna
    --
    Pozdr.Richat