  • 1. Data: 2004-09-08 15:57:41
    Temat: sp zoo - duzo zmian...
    Od: "unicorn" <u...@g...pl>

    witam

    po zakupie sp zoo musze wprowadzic w niej
    spore zmiany prosze o pomoc - nie znam
    wszystkich procedur - abym nie popelnial
    banalnych bledow i nie tracil czasu w urzedach
    oraz pieniedzy...

    NIE ROBIE TAJEMNICY Z MOJEJ BEZRADNOSCI
    PRZECIWNIE: mam nadzieje, ze pomozecie
    przeszukalem siec, poczytalem KSH i KC
    troche informacji znalazlem ale
    wiekszosc pytan nadal pozostaje bez odpowiedzi

    1. zmiana glownego / jedynego udzialowca
    wiem, ze w formie aktu notarialnego
    i ze zglaszam do KRS na Z3
    czy cos jeszcze?

    2. zmiana adresu
    zgloszenie w KRS, REGON, US
    cos jeszcze?

    3. zmiana przedmiotu dzialalnosci
    KRS-ZM i REGON

    4. zmiana zarzadu
    jak powolac nowy?
    komu i jak to zglosic?

    5. ktos wie ile mam czasu na te zgloszenia?

    --
    pozdrawiam
    krzysiek

    piszac na priv z adresu e-mail wyrzuc cyferki