  • 1. Data: 2004-09-08 18:07:48
    Temat: ART 306 usuwanie znaków ..
    Od: "J.Śliwowski" <p...@o...pl>

    Witam wszystkich.
    mam problem dostałem od ojca auto, po pół roku miałem szczegółową kontrole
    pojazdu i okazało sie ze to auto jest przebijane, ja ten samochud tylko
    uzytkowałem nawet na ojca jest zarejestrowany
    Problem polega na tym ze ja wiem ze to mój ojciec zrobił ten wałek czyli
    kupił auto a potem je przebil na inne które wcześniej sprowadził z niemiec.
    Jak z tego wybrnąc ja jestem jako oskarzony a mój ojciec jest jako
    poszkodowany i swiadek w tej sprawie,
    czy mam ojca wydac czy da sie jakoś to załatwić inaczej bym ja z tego nic
    nie miał

    P.S. wczesniej sprawa była umozona ale ja byłem skazany na paserstwo i
    sprawe wznowiono.

  • 2. Data: 2004-09-08 23:14:37
    Temat: Re: ART 306 usuwanie znaków ..
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "J.Śliwowski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    Prokurator musi Ci dowieść, ze to Ty przebiłeś. Skoro nie Ty, to raczej nie
    powinno mu się to udać. Wydanie Twojego ojca z Twojego punktu widzenia nic
    nie zmieni, bo nie będziesz tego w stanie dowieść.