  • 21. Data: 2003-12-28 17:47:42
    Temat: Re: Polska krajem bezprawia
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Michal Bien w wiadomości <X...@1...0.0.1>
    powiedział(a) co następuje:

    > Tak, to jest oczywiscie podstawowy warunek, ale juz Ci ktos
    > odpowiedzial i zgadzam sie z tym w 100% ze "Uzaleznianie prawa od czynnika
    > ludzkigo jest bledem. Prawo powinno byc niejako niezalezne od ludzi

    Technokratyzm prawniczy, wyroki z komputera etc.? Horror.
    Co gorsza z takim podejściem nigdy nie byłoby common law,
    najdoskonalszego - moim zdaniem - systemu.
    Pomijając fakt, że to ludzie piszą prawo...

    --
    Olgierd
    "Bądźcie tak rewolucyjni jak nauka i tak reakcyjni jak tabliczka

  • 22. Data: 2003-12-28 17:55:27
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Michal Bien w wiadomości <X...@1...0.0.1>
    powiedział(a) co następuje:

    > Juz sama
    > znajomoc procedury karnej, ktora powinna byc abecadlem kazdego policjanta
    > jest zatrwazajaca.

    A co powiesz na to: jakieś 10 lat temu zostałem zatrzymany w drodze na
    wykłady ;-) przez policję w ramach manewrów "21 marca" i przewieziony na
    komendę (nb. w radiowozie szkoliłem zwiniętych wraz ze mną skinoli z
    procedury). Ponieważ sprawa zupełnie nie wyglądała tak jak przewidywało
    to ówczesne prawo, zapowiedziałem złożenie skargi i ew. zawiadomienia do
    prokuratury na bezpodstawne zatrzymanie. Oni na to, że to nie było
    zatrzymanie. Ja pytam: a co? A gliniarz: "czynność pozaustawowa" ;-)

    --
    Olgierd
    "Nie ma nic straszniejszego od samego strachu", F.D. Roosevelt

  • 23. Data: 2003-12-28 18:47:03
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Lookasik wrote:

    > Policja powinna miec duze uprawnienia /moim zdaniem wieksze niz ma/
    > ale pod warunkiem ,ze w policji beda pracowac wlasciwi ludzie.

    No wlasnie. Ten maly warunek...
    A oim zdaniem obecna policja powinna calkowicie przestac istniec bo to jest
    banda przestepcow w mundurach.
    Obywatele beda bezpieczniejsi, jesli beda musieli tylko chronic sie przez
    bandytyzmem bandytow, a nie przed bandytyzmem policji.

  • 24. Data: 2003-12-28 18:48:05
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Lookasik wrote:
    > ze uczciwy sie boi a bandzior
    > ma policje w nosie

    Bo w wiekszosci to jego kumple sa.

  • 25. Data: 2003-12-28 18:53:17
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Michal Bien wrote:

    > trudno nie powiedziec ze to w duzej czesci pozostalosc nawykow z PRL
    > [=panstwa policyjnego, gdzie milcjant mogla wszystko. "Milicyjny
    > wymiar sprawiedliwosci" w postaci kolegium dokonal zywota dopiero
    > calkiem niedawno].

    Wbrew pozorom za komuny milicjanci popelniali O WIEEELE mniej przestepstw
    niz obecnie. Nie mowie tu oczywiscie o zorganizowanych akcjach ZOMO, tylko o
    takich rzeczach, jak pospolite przestepstwa. A obywatel mogl w srodku nocy
    chodzic po miescie ze zlotymi zebami na wierzchu bez obawy ze jakis bandzior
    go napadnie. Bandziorzy oczywiscie tez byli. Ale sie bardziej bali niz teraz
    bo wiedzieli, ze milicja podchodzi powazniej do swojej pracy.

  • 26. Data: 2003-12-28 18:55:25
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> napisał w wiadomości

    > Obywatele beda bezpieczniejsi, jesli beda musieli tylko chronic sie
    przez
    > bandytyzmem bandytow, a nie przed bandytyzmem policji.

    Byłeś ofiarą bandytyzmu policji?
    Ja mimo 41 lat osobiście się z czymś takim nie zetknąłem. Za to
    kilkakrotnie korzystałem z ich "usług".Tak więc bez przesady. W
    porównaniu z wymiarem sprawiedliwości oraz politykami mamy w Polsce
    idealną policję.

    Pozdr
    Leszek

  • 27. Data: 2003-12-28 19:03:19
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl> napisał w wiadomości
    .

    > ale nie mozna doprowadzic do sytuacji aby policja
    > musiala Cie prosic bys wpuscil ich do domu.

    Dlaczego??? To MÓJ dom.

    Może tobie by się podobało, gdyby ci 'kociołek' robili po każdym bzdurnym
    donosie złożonym przez np. wrednego siąsiada, ale mi nie.

    > Policja powinna miec duze uprawnienia /moim
    > zdaniem wieksze niz ma/ ale pod warunkiem,
    > ze w policji beda pracowac wlasciwi ludzie.

    Hehe...

    To mi przypomina teksty w stylu "porządni ludzie nie mają się czego
    obawiać"...

    ANGSOC! ANGSOC!
    WIELKI BRAT!

  • 28. Data: 2003-12-28 19:04:14
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Leszek wrote:
    > porównaniu z wymiarem sprawiedliwości oraz politykami mamy w Polsce
    > idealną policję.

    A co w wymiarze sprawiedliwości taiego złego i dlaczego jest gorszy od
    policji?

    KG

  • 29. Data: 2003-12-28 19:06:27
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    .

    > wlasciwi tzn odpowiedni idac dalej i skracajac tok myslenia ..
    > chodzi mi o odpowiednia weryfikacje itd itp

    Znakomicie. A kto będzie tworzył kryteria weryfikacji? Kto będzie
    weryfikował?

    I kto będzie weryfikował TYCH weryfikujących? A kto weryfikujących
    weryfikujących?

  • 30. Data: 2003-12-28 19:29:12
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Leszek wrote:

    > Byłeś ofiarą bandytyzmu policji?

    Bylem. I gdyby nie znajomy znajomego znajomego, ktory jest komendantem,
    kosztowalo by mnie to niezle.