  • 11. Data: 2003-12-28 13:37:06
    Temat: Re: Polska krajem bezprawia
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    nome wrote:

    > widze ze kolejny straceniec, ktory twierdzi ze w naszym kraju wszystko jest
    > ok... :/

    to nie tak, ale fascynuje mnie częste ostatnio "odkrywanie", m.in. na
    tej grupie, że obowiązujące w Polsce prawo i procedury nie wyglądają
    tak, jak na amerykańskich filmach/serialach w telewizji :)

    KG

  • 12. Data: 2003-12-28 13:42:24
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    > Tia, polecalbym Ci przyjrzenie sie histori fizlozofii - _KAZDA_
    > doktryna idealna, opierajaca sie na zalozeniu wyjatkowych wlasciwosci
    > pewnych grup ludzi konczyla sie jednym wielkim bezprawiem, a czesto
    > i rzezia :/

    nie zrozumiales mnie zupelnie
    wlasciwi tzn odpowiedni idac dalej i skracajac tok myslenia .. chodzi mi o
    odpowiednia weryfikacje itd itp

  • 13. Data: 2003-12-28 14:18:29
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    kam <k...@p...onet.plX> wrote:

    > to nie tak, ale fascynuje mnie częste ostatnio "odkrywanie", m.in. na
    > tej grupie, że obowiązujące w Polsce prawo i procedury nie wyglądają
    > tak, jak na amerykańskich filmach/serialach w telewizji :)

    Hiehehehe, jaja to dopiero zdarzaja sie w przypadku "szaraczkow"
    w kancelariach - np: od jakiegos czasu rozwija sie epidemia ludzi bardzo
    zdziwionych faktem, iz pozwow nie trzeba doreczac osobiscie ;>

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl

  • 14. Data: 2003-12-28 14:28:23
    Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>

    Lookasik <l...@o...wytnijto.pl> wrote:

    > nie zrozumiales mnie zupelnie

    Hmmm, nie bylbym tego taki pewien.

    > wlasciwi tzn odpowiedni idac dalej i skracajac tok myslenia .. chodzi
    > mi o odpowiednia weryfikacje itd itp

    Tak, to jest oczywiscie podstawowy warunek, ale juz Ci ktos
    odpowiedzial i zgadzam sie z tym w 100% ze "Uzaleznianie prawa od czynnika
    ludzkigo jest bledem. Prawo powinno byc niejako niezalezne od ludzi i nawet
    jak beda to niewlasciwi ludzie, to zycie powinno ich weryfikowac i pozbywac
    sie".

    --
    Pozdrawiam, Michal Bien
    mailto:m...@m...uw.edu.pl

  • 15. Data: 2003-12-28 14:41:59
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > "Milicyjny wymiar
    > sprawiedliwosci" w postaci kolegium dokonal zywota dopiero calkiem
    > niedawno].

    A tam od razu dokonal...po prostu zostal przeksztalcony w Sąd Grodzki :-)

    pdr
    Olo

  • 16. Data: 2003-12-28 14:52:10
    Od: Arek <a...@e...net>

    Lookasik rzecze:
    > Policja powinna miec duze uprawnienia /moim zdaniem wieksze niz ma/ ale pod
    > warunkiem ,ze w policji beda pracowac wlasciwi ludzie.

    Pogadamy jak policja - ta z większymi uprawnieniami i właściwymi ludźmi - skatuje
    Twoje dziecko.

    I przez takich "mądrych" właśnie rodzą się wszelkie totalitaryzmy :(

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 17. Data: 2003-12-28 15:03:44
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Olo Kwasniak wrote:
    > A tam od razu dokonal...po prostu zostal przeksztalcony w Sąd Grodzki :-)

    ale tam przynajmniej słowo funkcjonariusza nie jest święte

    KG

  • 18. Data: 2003-12-28 15:04:32
    Od: kam <k...@p...onet.plX>

    Arek wrote:
    > Pogadamy jak policja - ta z większymi uprawnieniami i właściwymi ludźmi
    > - skatuje
    > Twoje dziecko.

    Jak ma skatować, to i bez uprawnień sobie poradzi.

    KG

  • 19. Data: 2003-12-28 15:57:41
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kam" <k...@p...onet.plX> napisał w wiadomości

    > Jak ma skatować, to i bez uprawnień sobie poradzi.

    Nie wspominając że bandytę złapanego przez policję za skatowanie dziecka
    wypuści sędzia.

    Pozdr
    Leszek

  • 20. Data: 2003-12-28 16:12:59
    Od: Arek <a...@e...net>

    kam rzecze:
    > Jak ma skatować, to i bez uprawnień sobie poradzi.

    Ale jak będzie miał większe uprawnienia to będzie to na porządku dziennym.
    Tak to już działa.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek