  • 1. Data: 2003-12-28 01:32:48
    Temat: Piraty
    Od: "KILER" <p...@p...fm>

    Witam.
    Mam pytanie dotyczące tzw. "piratów"
    Czy w świetle prawa polskiego osoba posiadająca nielegalne kopie programów
    komputerowych podlega jakiejkolwiek karze ?
    Czytałem jakiś artykuł z 2000r i była mowa o tym, że karze podlegają TYLKO
    osoby które mają korzyści materialne z kopiowania, rozpowszechniania itd
    w takim razie co z osobami które tylko korzystają z "piratów" ?
    Prosiłbym o jakakolwiek odpowiedź najlepiej popartą paragrafami,
    artykułami itp

    --
    *- Pozdrawiam KILER -*

    Świecąc przykładem poprawiasz bilans energetyczny kraju

    begin 666 Jacek P.vcf
    M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CM*86-E:SM0#0I
    &3CI*86-E
    M:R!0#0I.24-+3D%-13I+24Q%4@T*0412.TA/344Z.SL[5[-O8[-
    A=V5K.VMU
    M:BUP;VT[.#<M.# P#0I,04)%3#M(3TU%.E>S;V.S87=E:RP@:W5J+7!O;2 X
    M-RTX,# -"D5-04E,.U!2148[24Y415).150Z<')Z>71O;4!P;V-Z=&$N9FT
    -
    B"E)%5CHR,# S,3(R.%0P,3,R-#A:#0I%3D0Z5D-!4D0-"@``
    `
    end

  • 2. Data: 2003-12-28 23:42:12
    Temat: Re: Piraty
    Od: Filip K` <F...@S...PL>

    Użytkownik KILER napisał:
> [...]
    > w takim razie co z osobami które tylko korzystają z "piratów" ?
    > Prosiłbym o jakakolwiek odpowiedź najlepiej popartą paragrafami,

    A ile placisz ?! ;)

    Filip