  • 141. Data: 2005-01-03 21:30:47
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości
    news:crcde5$bg$6@news.onet.pl...

    > Na zawsze ?

    ależ skąd
    byłem tylko wstawić wodę na herbatę

  • 142. Data: 2005-01-03 21:31:09
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):

    > Skąd przypuszczenie że jest kradziony? Był kupiony na raty w MediaMarkt
    > ("nie dla idiotów", "ten pan tam nie kupuje" etc.)
    > W tej grupie większość ma chyba fioła na punkcie zbrodni, pomówień,
    > podejrzeń, .....
    > idę stąd

    Reklamacje, doktorku skladaj Stworcy.

    j.

    ps. Naprawde pojdziesz? Slowo? ;P

  • 143. Data: 2005-01-03 21:34:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A myslisz, ze w jakis sposob szukaja skradzionych telewizorow?

    no chyba zes ocipial teraz. Juz sobie wyobrazam jak wchodza do kazdego
    mieszknia
    sprawdzac. Chcialbym zauwazyc ze gdy telewizor nie bedzie kradziony a on
    na legotke wejdzie
    (nie zostanie grzecznie wpuszczony) to poniesie przyklre konsekwewncje bo
    wtedy nakaz wydany nie zostanie gdyz nie ma podstaw do tego.

    P.

  • 144. Data: 2005-01-03 22:21:06
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał:

    > ależ skąd
    > byłem tylko wstawić wodę na herbatę

    Co za ulga...

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 145. Data: 2005-01-03 22:35:34
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > no chyba zes ocipial teraz. Juz sobie wyobrazam jak wchodza do kazdego
    > mieszknia
    > sprawdzac.

    A kto powiedzial, ze do kazdego? Nie wpadajmy w skrajnosci.

    j.

  • 146. Data: 2005-01-03 23:22:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mithos wrote:

    > Teraz to dyktafon warto nosic ze soba wszedzie...

    Owszem. Na szczęście większość współczesnych telefonów komórkowych ma
    taką funkcję :)

  • 147. Data: 2005-01-03 23:23:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    januszek wrote:

    > A probowales takim argumentem dyskutowac przed Sadem?

    Januszek - nie karm trolla, bo Cię gwizdnę w ucho ;->

  • 148. Data: 2005-01-04 00:19:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Rodrig Falkenstein r...@g...pl ...

    > Pisałem, że mogą przeszukac dysk jak zobaczą na półce pudła z
    > płytami. Ale nie mam obiowiązku ich wpuścic.

    czyli (przepraszam ze łapie za słówka) moga skontrolowac dysk w kazdym domu
    gdzie uzytkownik kompa wie co to backup danych???

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 149. Data: 2005-01-04 00:20:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik januszek j...@p...irc.pl ...

    > A kto powiedzial, ze do kazdego? Nie wpadajmy w skrajnosci.

    tylko do tego gdzie jest podlaczony prad, albo do tego gdzie sie kupuje
    gazete (bo w niej moze byc program TV)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 150. Data: 2005-01-04 00:20:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Rodrig Falkenstein r...@g...pl ...

    > Takie mamy prawo, doktorku. I jezeli uznają, że isnieje obawa, e w
    > czasie gdy oni będą załatwiać nakaz ja całą aparaturę wyrzucę to będa
    > mogli wejść na legitymacje.

    w ten sposób to beda mogli wejsc do kazdego mieszkania gdzie ktos wnosi
    kilo cukru...
    na mój chłopski rozum źle interpetujecie te sytuacje o wejsciu w sprawie
    nie cierpiacej zwloki.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")