  • 11. Data: 2006-05-15 09:41:03
    Temat: Re: Policja i źle parkujący kierowcy
    Od: "Lipton" <l...@w...pl>

    Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości
    news:e48bb0$s4g$1@inews.gazeta.pl...
    > Po chwili podchodzi do mnie jakiś starszy pan i mówi, że ledwo wysiadł z
    > autobusu, bo cały przystanek jest zastawiony parkującymi pojazdami.
    > Poszedłem to sprawdzić. Kodeks drogowy mówi, że zabronione jest parkowanie
    > w odległości mniejszej niż 15 metrów od słupka oznaczającego przystanek, a
    > jeśli przystanek jest w zatoce to na całej jej długości. Tymczasem z
    > jednej strony przystanku:
    >
    > http://www.railways.pl/main.php?g2_itemId=1201
    > http://www.railways.pl/main.php?g2_itemId=1204
    > http://www.railways.pl/main.php?g2_itemId=1206

    Jesli zastawiony jest przystanek, to najlepiej dzwonic do Dyzurnego ZTM-u.
    Jesli tylko bedzie wolny radiowoz, to on juz podejmie odpowiednie kroki i
    wysle go :) Wtedy zostana wykonane zdjecia, a wlasciciele smrodow dostana
    stosowne blankieciki potem :] W miare mozliwosci auta zostana tez
    usuniete...

    --
    /kl
    ~~~

  • 12. Data: 2006-05-15 09:57:11
    Od: "Lipton" <l...@w...pl>

    > Zapomniałbym. Pierwsze co to poradzili mi zadzwonić z tym do Straży
    > Miejskiej. Więc zadzwoniłem. Na co dostałem informację, że "takich
    > zgłoszeń to mają tysiące i może kiedyś przyjadą, ale nie dają gwarancji".

    No tak, bo straz wiejska zawsze ma pilniejsze zadania spisujac np. biednych
    studentow z piwem w parku :/ *

    Niemniej jesli informuje ich inna sluzba miejska, to interweniuja bardzo
    szybko. Prosty przyklad. Przystanej Jasna (funkcjonujacy w czasie
    weekendowych objazdow Nowego Swiatu). Jest on permanentnie zastawiony przez
    24h/dobe. Dyzurny ZTM wysyla tam swoj radiowoz :) Mowi, ze bedzie tez SM,
    ktora powlepia troche mandatow. No i panowie zjawiaja sie w 10 minut we
    trzech. I to nieoznakowanym samochodem (dobrze wiedziec :D). Szybko, milo i
    kulturalnie wystawiaja 10 mandatow, przepedzaja i pouczaja innych. I tak
    powinno byc. Oczywiscie w tamtym miejscu to walka z wiatrakami, bo na
    miejscu jednych parkuja inni, ale widac, ze jak chca to potrafia.

    * - mala dygresja jeszcze. Ostatnio dwoch 'dzielnych' straznikow weszlo na
    teren UW (a bylo cieplo, wiec na "dziedzincu" wszyscy walili bro) i myslalo,
    ze se tam pospisuja bez zgody rektora. Akurat podeszli do nas (bo
    siedzielismy pierwsi z brzegu) i chcieli dokumenty. Wiec powiedzielismy, ze
    nie damy. Jako, ze panowie stali sie aroganccy, wiec odplacilismy im pieknym
    za nadobne i skonczylo sie na tym, ze powiedzielismy, ze "moga nam tu
    skoczyc" (dokladnie tak powiedzielismy :)). Po czym zostali otoczeni przez
    grupe studentow (of korz wszyscy caly czas popijali piwko ;)), ktorzy
    przyszli nam z odsiecza. Wyszlo na to, ze panowie z SM nie znaja nawet
    przepisow. Mimo, ze panowie probowali odgonic innych i za wszelka cene
    wyciagnac od nas dane osobowe, to inni nie odeszli i powiedzieli, ze moga
    sobie stac tutaj w kolko wokol nich - panowie czuli sie nieswojo :-D Wiec w
    koncu dali za wygrana i zniesmaczeni odeszli. Na koniec dostali jeszcze
    fotke gratis :-) Palanty... Ach, to bylo jedno ze smaczniejszych piw w moim
    zyciu :P

    --
    /kl
    ~~~

  • 13. Data: 2006-05-15 10:10:11
    Od: "Adam Gadas W." <g...@w...pl>

    Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości
    > Czas akcji: niedziela 7 maja 2006, kilka minut po godz. 14 - tej
    > Miejsce akcji: Warszawa - Mokotów, skrzyżowanie ul. Puławskiej z ul.
    > Okolską.
    I tak jest w całym mieście .
    Powinni zrobić zdjęcie źle zaparkowanemu pojazdowi i wysłąć mandat razem z
    fotką do niego na adres domowy .
    Jeśli nie mają czasu to niech wynajmą firmę niech fotografują niech
    pstrykają po 20 fotek z kilku miejsc .
    Jestem kierowcą ale na to sie zgadzam może w końcu sie wszyscy nauczymy .
    Gadas

  • 14. Data: 2006-05-15 10:13:07
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

    > Niemniej jesli informuje ich inna sluzba miejska, to interweniuja bardzo
    > szybko.
    Aa, zapomniałbym. Zapytałem, czy mogą wobec tego oni wezwać Straż.
    Stwierdzili, że lepiej, jeśli sam to zrobię ...

    > Oczywiscie w tamtym miejscu to walka z wiatrakami, bo na
    > miejscu jednych parkuja inni, ale widac, ze jak chca to potrafia.
    A wysokości mandatów nie da się podnieść ? Albo dla pokazu odholować kilka
    aut na policyjny parking ?

  • 15. Data: 2006-05-15 10:13:52
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

    > Jesli zastawiony jest przystanek, to najlepiej dzwonic do Dyzurnego ZTM-u.
    Dobrze, że mówisz. Możesz podać namiary ?

  • 16. Data: 2006-05-15 10:24:33
    Od: "Lipton" <l...@w...pl>

    Użytkownik "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> napisał w
    wiadomości news:e49k92$hkr$1@inews.gazeta.pl...
    > Dobrze, że mówisz. Możesz podać namiary ?

    Jasne :) Oto on: 636-22-30. Ale radze dzwonic w naprawde "powaznych"
    sprawach ;) Bo jak nie, to przekieruja na 94-84 :-]

    --
    /kl
    ~~~

  • 17. Data: 2006-05-15 10:25:02
    Od: "masti" <g...@t...hell>

    Dnia pięknego 2006-05-15 o 10:51:23 osobnik zwany Smutny30 wystukał:

    > W Poananiu na pewno nie. Wczoraj nad Maltą widziałęm samochód z "obąrczką" na
    > kole.

    w Warszawie, straż wiejska swoje zezłomowała.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    - Mam lęk gruntu - Chyba wysokości? - Wiem co mówię. To grunt zabija!.

  • 18. Data: 2006-05-15 10:27:07
    Od: "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null>

    > Jasne :) Oto on: 636-22-30. Ale radze dzwonic w naprawde "powaznych"
    > sprawach ;) Bo jak nie, to przekieruja na 94-84 :-]
    A jakie to są "poważne" sprawy ?

  • 19. Data: 2006-05-15 10:28:31
    Od: "Lipton" <l...@w...pl>

    Użytkownik "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> napisał w
    wiadomości news:e49k7l$hf8$1@inews.gazeta.pl...
    > Aa, zapomniałbym. Zapytałem, czy mogą wobec tego oni wezwać Straż.
    > Stwierdzili, że lepiej, jeśli sam to zrobię ...

    Ostatnio cos pisano, ze SM i Policja sie nie kochaja za bardzo :->

    > A wysokości mandatów nie da się podnieść ?

    Nie, bo masz taryfikator.

    > Albo dla pokazu odholować kilka aut na policyjny parking ?

    To naprawde nie jest takie proste jak sie wydaje... Nie wiem ile w tym
    prawdy, ale ostatnio cos slyszalem, ze SM nie moze juz odholowywac pojazdow,
    bo podobno cos sie pozmienialo w przepisach...

    --
    /kl
    ~~~

  • 20. Data: 2006-05-15 10:29:20