  • 1. Data: 2006-05-14 21:21:08
    Temat: Czyzby jakas amnestia się szykowała?
    Od: "Romek K" <y...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mam pytanie odnośnie krązacych sluchow na temat przygotowywanej ustawy o
    amnesti lub cos w tym rodzaju. Czy gdzies mozna znalezc zakres ewentualnych
    wyrokow podlegajacych planowanej ustawie i czy wogole cos sie w tej sprawie
    dzieje? Bo ze sie dzieje to juz raczej pewne...

  • 2. Data: 2006-05-14 22:11:04
    Temat: Re: Czyzby jakas amnestia się szykowała?
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Romek K" <y...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ewentualnych
    > wyrokow podlegajacych planowanej ustawie i czy wogole cos sie w tej

    Stawiam na lzejsze przestepstwa typu scigane z oskarzenia prywatnego
    zniewagi i pomowienia (ale tylko z trybuny sejmowej), a takze
    publicznoskargowe takie jak udaremnianie egzekucji komorniczych, oszustwa
    kredytowe i falszowanie list wyborczych.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2006-05-14 22:17:59
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

> [...]
    > publicznoskargowe takie jak udaremnianie egzekucji komorniczych, oszustwa
    > kredytowe i falszowanie list wyborczych.

    Do tego jescze pomówienia :) Wiwat Koalicja! :)))

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 4. Data: 2006-05-15 13:59:24
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    Lukasz napisał(a):

    > Do tego jescze pomówienia :) Wiwat Koalicja! :)))

    No i jeszcze pomowienia.

    --
    elephanto