  • 31. Data: 2006-05-17 13:04:23
    Temat: Re: Policja i źle parkujący kierowcy
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Lawrens Hammond napisał(a):

    > BTW. Polecam serwis http://www.nieparkuj.pl, chyba mu podeślę garść
    > zrobionych ostatnio fotek... Niektóre przypadki w tym serwisie, to gorzej,
    > niż "blondynka".

    Ciekawi mnie czemu w niektórych zdjęciach są zamazane numery rejestracyjne?

  • 32. Data: 2006-05-17 13:35:41
    Od: "Lawrens Hammond" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawi mnie czemu w niektórych zdjęciach są zamazane numery
    rejestracyjne?

    Tego nie wiem... może wysyłający nie chciał nikomu szkodzić, a tylko
    przedstawic problem?
    Bo ja zamazywać niczego nie zamierzam, ale nie zdziwię się, jeśli sam serwis
    to zrobi.

    --
    LH
    Na pohybel spamerom...

  • 33. Data: 2006-05-17 13:49:48
    Od: "Auguro" <a...@w...peel>

> [...]
    > BTW. Polecam serwis http://www.nieparkuj.pl, chyba mu podeślę garść
    > zrobionych ostatnio fotek... Niektóre przypadki w tym serwisie, to gorzej,

    Niestety autor strony bywa tendencyjny - szczególnie w umieszczaniu zdjęć
    interweniującej policji.
    Niedługo moze zacznie umieszczac zdjęcia karetek pogotowia. Co do samej
    akcji popieram.

    pl

  • 34. Data: 2006-05-20 11:21:35
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    mw158979 wrote:

    > No to pytanie - dlaczego? Czyzby byly zbyt skuteczne?

    Nie rozumiem w jaki sposób blokady kół miałyby być skutecznym środkiem
    walki z blokowaniem ruchu przez źle parkujących. Ich efektem jest raczej
    to, że taki samochód zablokuje ruch na dłużej.

  • 35. Data: 2006-06-11 19:46:31
    Od: "RW" <r...@p...onet.pl>

    > Zapomniałbym. Pierwsze co to poradzili mi zadzwonić z tym do Straży
    > Miejskiej. Więc zadzwoniłem. Na co dostałem informację, że "takich
    > zgłoszeń to mają tysiące i może kiedyś przyjadą, ale nie dają gwarancji".
    I przez to płacimy wysokie podatki, a tu pieniądze stoją , jada, leżą na
    ulicy....tyle kasy można zebrać....ale to chyba dla władz za trudne;)

    Wiesiek