  • 1. Data: 2006-05-10 18:10:08
    Temat: Re: opona zapasowa jest obowiazkowa
    Od: Sender Bell <s...@s...pl>

    sawic napisał(a):

    > A co ty masz do jego sygnaturki ?
    > Nie spamował grupy, a co se umieszcza w sygnaturce to jego sprawa.
    > Wcale nie musisz tego czytać.
    >
    > Bez sensu

    Pewnie chodzi mu o to, że sygnatura jest niezgodna z netetykietą,
    chociaż on sam nie słyszał chyba o delimiterze.
    Tak czy owak przyganiał kocioł garnkowi ;)

    Sender Bell

  • 2. Data: 2006-05-14 20:03:37
    Od: "..." <...>

    lkgm napisał(a):
    > czy policjant wlepi mi mandat jesli nie bede posiadal w pojezdzie opony
    > zapasowej ? i jakiej kwoty moge sie spodziewac ?
    >
    > dzieki z góry za odpowiedz :)
    >
    > --
    > ***
    > Pozdrawiam, Lukasz
    >
    > **************************************
    > http://www.lkgm.kedra.org/
    >
    > http://www.lkgm.kedra.org/forum/
    >
    > http://www.lkgm.kedra.org/bieszczady/

    jesli jestes taksowkarzem to tak ale inaczej nie masz sie czego bac

  • 4. Data: 2006-05-14 21:49:42
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    PLONK za sygnaturkę.

  • 5. Data: 2006-05-15 08:20:25
    Od: "Akulka" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > PLONK za sygnaturkę.

    PLONK za nieumiejętność pisania na grupy.

    Pozdrawiam,
    Akulka

  • 6. Data: 2006-05-15 13:26:57
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

    > PLONK za nieumiejętność pisania na grupy.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 7. Data: 2006-05-15 17:31:58
    Od: sawic <s...@w...to.gmail.com>

  • 8. Data: 2006-05-15 18:27:18
    Od: "lkgm" <l...@t...pl>

    sorki ;)

    LK

  • 9. Data: 2006-05-16 17:26:46
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "lkgm"
    > czy policjant wlepi mi mandat jesli nie bede posiadal w pojezdzie
    > opony
    > zapasowej ? i jakiej kwoty moge sie spodziewac ?

    teraz sprzedają samochody bez kola zapasowego np. Mitsubishi Colt
    zaiast kola jest elektryczna pompka i taki klajster ktory przez wentyl
    wpuszcza sie do opony, zeby zakitowac dzire i dojechac do
    wulkanizatora

    A to dowodzi, ze zapasowe kolo nie jest niezbedne
    *** blad ***