  • Data: 2020-05-20 13:57:22
    Temat: Re: Podpalacz samochodów na wolności. I znów podpala.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5ec51281$0$17343$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 20.05.2020 o 13:04, J.F. pisze:

    >No to trudno - do pierdla. Co w tym złego, że jest presja społeczna,
    >żeby podpalacze siedzieli w pierdlu albo w zakładzie zamkniętym?

    O tym, ze za zniszczenie mienia nalezy sie kara, to wszyscy wiedza.

    Ale ... a jakby samochod ukradl, to ile lat by dostal ?

    >Co 5 lat samochód:(

    Ale czy spoleczenstwo sobie tego zyczy ?
    Czy spokojnej nocy i dozywocia dla podpalacza?

    >Przynajmniej dopóki jakiś biegły nie orzeknie że świr. A nie
    >orzeknie, bo za nieorzeczenie o świrostwie kary nie ma, a za
    >orzeczenie może być.

    >No ale już wiadomo. Więc w czym problem?

    ale tamten wyrok byl po pierwszej serii...

    > Jakoś oczekiwanie, żeby podpalacze byli karani nie oburza mojego
    > podejścia do praworządności.

    Tylko w jakiej wysokosci uwazasz za stosowne ?

    >No pewnie nie. Ale o co dokładnie ci chodzi? Babcia cukierkiem sklep
    >podpaliła?;)

    Ukradla.
    To ja trzeba na 6.5 roku zamknac, skoro ma byc sprawiedliwie :-)

    J.