  • 51. Data: 2006-07-06 15:03:04
    Temat: Re: Podejrzenie molestowania dziecka- procedura
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Przemek R. [Thu, 06 Jul 2006 11:27:46 +0200]:

    > a nie mozecie ukryc kamerki, zorganizowac ipieki wujka
    > nad dzieckiem a pozniej z niepodwazalnymi dowodami o ile
    > takie beda pojsc na policje?

    Tu jest dokładnie w drugą stronę, a niepodważalnego dowodu
    na brak takich incydentów nie da się w ten sposób zdobyć.

    Kira

    --
    /(o\ http://kira.wwt.pl :: GG 1565217
    \o)/ I am what I am, I do what I want

  • 52. Data: 2006-07-06 15:55:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Kira napisał(a):
    > Re to: Przemek R. [Thu, 06 Jul 2006 11:27:46 +0200]:

    > Tu jest dokładnie w drugą stronę,

    tzn?

    a niepodważalnego dowodu
    > na brak takich incydentów nie da się w ten sposób zdobyć.

    mozesz rozwinac?

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 53. Data: 2006-07-06 16:24:02
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Przemek R. [Thu, 06 Jul 2006 17:55:31 +0200]:

    > tzn?

    Tzn nie zamierzam dowodzić winy tylko szukam punktu zaczepienia
    żeby obalić rzekome dowody. Niestety na złapanie lekarza za rękę
    już trochę za późno, trzeba inaczej.

    > mozesz rozwinac?

    Jest mi potrzebne obalenie opinii lekarza, i to najlepiej przed
    wniesieniem przez niego sprawy do prokuratury. Potem zrobi się
    z tego jadka, którą dość ciężko już będzie odkręcić- a niektórych
    jej aspektów wręcz się nie da.

    Zanim mnie od czci i wiary za bronienie pedofila odsądzisz-
    TAK, jestem pewna że taka sytuacja miała miejsce.
    TAK, jestem pewna że nie zrobił tego podejrzany.
    Niestety- nie, nie mogę tego w żaden wiarygodny sposób
    udowodnić, ale też nie zamierzam spokojnie patrzeć jak
    porządny człowiek idzie siedzieć w zastępstwie gnidy.

    Cała ewentualna reszta sytuacji już na priv, jeśli ktoś ma
    pomysł co możnaby jeszcze z tym zrobić. Będę wdzięczna, ale
    tutaj akurat szczegółów roztrząsać nie mogę.

    Kira

    --
    /(o\ http://kira.wwt.pl :: GG 1565217
    \o)/ I am what I am, I do what I want

  • 54. Data: 2006-07-06 19:40:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Kira napisał(a):
    > Re to: Przemek R. [Thu, 06 Jul 2006 17:55:31 +0200]:

    > Tzn nie zamierzam dowodzić winy tylko szukam punktu zaczepienia
    > żeby obalić rzekome dowody. Niestety na złapanie lekarza za rękę
    > już trochę za późno, trzeba inaczej.

    wybacz ale pierdzielisz teraz glupoty. Lekarz nic zlego nie zrobil, mam
    na mysli wujka ktoremu zarzucacie molestowanie. Trzeba ukryc kamerki
    zorganizowac opieke nad dzieciakiem i jezlei podejrzenia sie potwierdza
    isc z materialem do prokuratury.

> [...]
    > pomysł co możnaby jeszcze z tym zrobić. Będę wdzięczna, ale
    > tutaj akurat szczegółów roztrząsać nie mogę.

    aaa, teraz zaczynam rozumiec, chcesz dowod na niewinnosc?
    Wyrazaj sie bardziej precyzyjnie nastepnym razem :)

    P.

  • 55. Data: 2006-07-06 22:00:05
    Od: "woocashewski" <w...@g...com>

    wogóle.. coś za bardzo kombinujesz Kira....
    odezwij sie na priv... to moze się coś wyjaśni, nie chce rozmawiac o
    takich sprawach na usenecie :)

    pozdraiwam

  • 56. Data: 2006-07-06 23:19:41
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: woocashewski [6 Jul 2006 15:00:05 -0700]:

    > wogóle.. coś za bardzo kombinujesz Kira....
    > odezwij sie na priv... to moze się coś wyjaśni, nie chce
    > rozmawiac o takich sprawach na usenecie :)

    Ja też nieszczególnie jak widać ;)
    Słuchaj- moje GG 1565217. Odezwij się jakbyś miał chwilę,
    dobrze? Raczej większość dnia jestem.

    Będę wdzięczna.

    Kira

    --
    /(o\ http://kira.wwt.pl :: GG 1565217
    \o)/ I am what I am, I do what I want

  • 57. Data: 2006-07-06 23:21:05
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Przemek R. [Thu, 06 Jul 2006 21:40:19 +0200]:

    > aaa, teraz zaczynam rozumiec, chcesz dowod na niewinnosc?

    Dokładnie. A w każdym razie co najmniej jakąś solidną
    poszlakę, bo chwilowo wygląda to bardzo marnie.

    > Wyrazaj sie bardziej precyzyjnie nastepnym razem :)

    No starałam się nieprecyzyjnie licząc na odpowiedzi na
    konkretne pytanie. Zapomniałam że to Usenet :)

    Kira

    --
    /(o\ http://kira.wwt.pl :: GG 1565217
    \o)/ I am what I am, I do what I want

  • 58. Data: 2006-07-06 23:37:47
    Od: "woocashewski" <w...@g...com>

    gadałęm na gg... ale zero odpowiedzi :D
    jakby co... moje gg 9752783

  • 59. Data: 2006-07-07 03:07:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kira wrote:

    > A możesz mnie jakoś na nie nakierować? Byłabym wdzięczna,

    Oj, kodeks karny.

    Tak na pierwszy ogień rzuciłbym Art.18 par.3, ale to tylko moja prywatna
    interpretacja, że rodzice/opiekunowe mają szczególny prawny obowiązek
    zapobiegania "molestowaniu" dziecka.

    [ciach]

    > Mam jednak wrażenie, że właśnie etyka nie powinna pozwolić
    > mu zostawić dziecka, w przypadku uzasadnionego podejrzenia,
    > na następne 3 miesiące pod opieką rzekomego pedofila. Jakoś

    Pod opieką? Powiedział matce, więc ta może choćby na wszelki wypadek
    postarać się o tymczasowe odsunięcie dziecka od tej podejrzewanej osoby
    lub... zainstalowanie kamery.

  • 60. Data: 2006-07-07 03:08:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kira wrote:

    > Dokładnie. A w każdym razie co najmniej jakąś solidną
    > poszlakę, bo chwilowo wygląda to bardzo marnie.

    To winę należy udowodnić.

    Póki nie ma dowodu winy - człowiek jest niewinny i tyle.