  • 1. Data: 2006-07-05 06:41:26
    Temat: kobieta w ciazy i zatrudnienie
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    Tak mi przyszlo do glowy, na grupe bylo walkowany temat, ze jak kobieta
    podpisala wypowiedzenie i potem okazalo sie ze byla juz wtedy w ciazy to
    mogla sie powolac na wade oswiadczenia woli, czyli jakby wiedziala ze
    jest w ciazy to by nie podpisala a przynajmniej nie mozna bylo by jej
    zwolnic normalnie.
    Natomiast mnie nachodzi pytanie co w sytuacji gdy ktos zatrudnia kobiete
    i sie zaraz okazuje ze jest ona w 4-5 tygodniu ciazy, czy pracodawca
    moze powolac sie tez na wade oswiadczenia woli, no bo przeciez gdyby
    wiedzial ze ona jest w ciazy to by jej nie zatrudnil bo mial wiele
    kandydatek, jak to jest???
    --
    Pozdro
    Harry

  • 2. Data: 2006-07-05 06:49:48
    Temat: Re: kobieta w ciazy i zatrudnienie
    Od: stern <s...@0...pl>

    Harry napisał(a):

> [...]
    > moze powolac sie tez na wade oswiadczenia woli, no bo przeciez gdyby
    > wiedzial ze ona jest w ciazy to by jej nie zatrudnil bo mial wiele

    pracodawca nie może.
    Żeby było zabawniej kobieta może go nawet okłamać co do tej ciąży a i
    tak to niczego nie zmienia.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 3. Data: 2006-07-05 09:39:09
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    stern napisał(a):

    > pracodawca nie może.
    > Żeby było zabawniej kobieta może go nawet okłamać co do tej ciąży a i
    > tak to niczego nie zmienia.

    a czy mozna sprobowac oskarzyc o klasyczne oszustwo?
    Spelnia definicje jakby nie patrzec :)

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 4. Data: 2006-07-05 10:15:06
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Harry napisał(a):
> [...]
    > mogla sie powolac na wade oswiadczenia woli, czyli jakby wiedziala ze
    > jest w ciazy to by nie podpisala a przynajmniej nie mozna bylo by jej

    nieco pokręciłeś, bo wypowiedzenia się nie podpisuje w tym znaczeniu, że
    składa się oświadczenie woli

    KG