    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podejrzenie molestowania dziecka- procedura
    Date: Thu, 06 Jul 2006 21:40:19 +0200

    Kira napisał(a):
    > Re to: Przemek R. [Thu, 06 Jul 2006 17:55:31 +0200]:

    > Tzn nie zamierzam dowodzić winy tylko szukam punktu zaczepienia
    > żeby obalić rzekome dowody. Niestety na złapanie lekarza za rękę
    > już trochę za późno, trzeba inaczej.

    wybacz ale pierdzielisz teraz glupoty. Lekarz nic zlego nie zrobil, mam
    na mysli wujka ktoremu zarzucacie molestowanie. Trzeba ukryc kamerki
    zorganizowac opieke nad dzieciakiem i jezlei podejrzenia sie potwierdza
    isc z materialem do prokuratury.

> [...]
    > jej aspektów wręcz się nie da.
    >
    > Zanim mnie od czci i wiary za bronienie pedofila odsądzisz-
    > TAK, jestem pewna że taka sytuacja miała miejsce.
    > TAK, jestem pewna że nie zrobił tego podejrzany.
    > Niestety- nie, nie mogę tego w żaden wiarygodny sposób
    > udowodnić, ale też nie zamierzam spokojnie patrzeć jak
    > porządny człowiek idzie siedzieć w zastępstwie gnidy.
    >
    > Cała ewentualna reszta sytuacji już na priv, jeśli ktoś ma
    > pomysł co możnaby jeszcze z tym zrobić. Będę wdzięczna, ale
    > tutaj akurat szczegółów roztrząsać nie mogę.

    aaa, teraz zaczynam rozumiec, chcesz dowod na niewinnosc?
    Wyrazaj sie bardziej precyzyjnie nastepnym razem :)

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".