  • 11. Data: 2010-12-31 00:40:51
    Temat: Re: Podawanie numeru komórkowego=?UTF-8?Q?_jak_stacjonarny?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    <s...@a...pl> wrote:

    > Zagraniczny! :)

    Popatrz, to Kraków się już odłączył od Polski?

    --
    Pozdro
    Massai

  • 12. Data: 2010-12-31 05:38:45
    Temat: Re: Podawanie numeru komórkowego jak stacjonarny
    Od: "andrzej" <n...@o...pl>

    > Przecież to to samo co NIP pisany na dwa sposoby:
    > 333-333-22-22 lub 333-33-32-222

    Na trzy sposoby: 3333332222.

    --
    andrzej

    Renowacja schodów www.nowe-schody.prv.pl

  • 13. Data: 2010-12-31 06:44:35
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Massai napisal:
    > Popatrz, to Kraków się już odłączył od Polski?

    A kto powiedział, że Kraków? Ostatnio takim numerem
    dzwoniłem z baaardzo dalekiej zagranicy.
    Hint: VOIP.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 14. Data: 2010-12-31 06:58:05
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "andrzej" napisał w wiadomości grup

    > Na trzy sposoby: 3333332222.

    4: 3-3-3-3-3-3-2-2-2-2
    5: 33-33-33-22-22
    6: 333-33-32-222

    itd.

  • 15. Data: 2010-12-31 09:09:19
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Thu, 30 Dec 2010 23:15:47 +0000, cdna wrote:

    > O to, że zjadło 0,75zł/min do Play zamiast 0,00zł/min z pakietu.

    Ale są ludzie, którzy nawet nie rozróżniają prefiksów, więc z ich punktu
    widzenia powinno być nie tylko "uwaga! to Plej!", ale i "tu płacisz: 0,75
    zł u operatora X, 0,66 zł, jeśli korzystasz z operatora Y, albo 0,27 zł,
    jeśli posiadasz telefon w sieci Z".

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 16. Data: 2010-12-31 10:44:53
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-12-31 10:09, Olgierd pisze:

> [...]
    > zł u operatora X, 0,66 zł, jeśli korzystasz z operatora Y, albo 0,27 zł,

    Dokładnie. :)
    Dlatego dzisiaj dając komuś swój numer telefonu należy mu wręczyć także
    taryfę i odebrać oświadczenie, że wymieniony dokument odebrał,
    przeczytał i zrozumiał. Najlepiej aby to wszystko odbyło się w obecności
    notariusza. :)

    --
    spp

  • 17. Data: 2010-12-31 12:04:22
    Od: "pawelj" <p...@o...pl>

    > Jest dla mnie jasne, że to nie oszustwo ale takie naginanie rzeczywistości
    > też zbyt uczciwe nie jest.
    Ale jakie naginanie rzeczywistości?
    Po prostu ktoś podał numer tak, żeby łatwiej było zapamiętać.
    Sprawdzasz każdy jeden numer z jakiej jest sieci ?

    --
    Pawełj

  • 18. Data: 2010-12-31 13:55:02
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 30 Dec 2010 22:15:09 +0000 (UTC), cdna napisał(a):

    > Czy podanie numeru komórkowego w sposób sugerujący, że jest to numer
    > stacjonarny może budzić wątpliwości pod względem prawnym?

    Nie ma podziału na numery stacjonarne i komórkowe. Są zakresy które się
    przyznaje operatorom, a operator jest "droższy albo tańszy". Tak naprawdę
    nikogo nie powinno interesować co jest za POI. Znam operatorów gdzie
    dzwoniąc na konkretny numer zadzwoni albo telefon na biurku albo komórka w
    kieszeni jeśli pracownik wyszedł z biura - więc jaki to numer?
    Nie ma też standardu podawania numerów. Pewnie po prostu ktoś ustawił jeden
    szablon na pole z numerem - jaki biznes miałby ten klient w nabijaniu
    rachunku Twojemu operatorowi?

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 19. Data: 2010-12-31 15:16:52
    Od: "Telesfor" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:1ev5rillb33tv.jbexflqy50oq.dlg@40tude.net...

    > Nie ma podziału na numery stacjonarne i komórkowe.

    Jest! Poczytaj Plan Numeracji Krajowej...

> [...]
    > komórka w
    > kieszeni jeśli pracownik wyszedł z biura - więc jaki to numer?

    To co zadzwoni zalezy od wielu czynnikow... np. przekierowań. A
    dzwoniący zapłaci tyle ile wynika z wybieranego przez niego numeru a
    nie tego co zadzwoni.

    > Nie ma też standardu podawania numerów.

    Ano nie ma. Sa pewne niewiążące zalecenia....

    --
    Telesfor BAUDOT

  • 20. Data: 2010-12-31 17:33:26
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Albo od sposobu "odbierania" połączenia.
    Mnie najbardziej wq...ia nawiązywanie połączenia przy pierwszym dzwonku, a później
    czekaj tatka latka przy symulowanym sygnale
    dzwonienia lub jakiejś debilnej zapowiedzi w rodzaju "w związku ze stałym progresem
    wzrostu postępu podnoszenia jakości usług..." i
    nabijaj kasę innym...

    -----