  • 1. Data: 2010-12-30 12:07:38
    Temat: Reklama w portalach internetowych 2.
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    No to juz po prostu zwykle kur.....:
    Chya bowiem tylko tak mozna okreslic taka nachalna reklame.
    Jest sobie internetowa informacja o tym ze:
    "Polacy podpatrzyli słonia, mają "Oscara techniki"
    http://wiadomosci.onet.pl/nauka/polacy-podpatrzyli-s
    lonia-maja-oscara-techniki,1,4094235,wiadomosc.html

    Zespół trzech Polaków z niemieckiego instytutu Frauhofera dostał nagrodę
    nazywaną "Oscarem techniki". Mężczyźni skonstruowali bioniczne ramię
    wzorowane na trąbie słonia, które z łatwością podnosi delikatne przedmioty.
    - Od kilku lat zajmujemy się bioniką i próbujemy odkryć tajemnicę natury - mówi
    Andrzej Grzesiak, członek zespołu, który konstruował robota. - Szukając
    rozwiązania dla robotyki podpatrzyliśmy słonia. Trąba jest bardzo inteligentnym
    rozwiązaniem, z jednej strony może podnosić bardzo ciężkie przedmioty, z drugiej
    jest bardzo delikatna, może wykonywać ruchy, które do tej pory były w robotyce
    niemożliwe - tłumaczy."
    a do niej dolaczony material filmowy. Naiwny czlowiem mysli sobie fajne,
    zerkne jak to dziala i klika w video. Po chwili zas zostaje zaatakowany
    reklama z dzwiekiem na takm poziomie ze malo nie rozwali glosnikow!
    Reklamy nie ma mozliwosci wylaczyc i zmniejszyc natezenia glosnosci.
    Reklame MUSISZ obejrzec jesli chcesz zobaczyc "sztuczna trabe". Tak
    wiec bez ostrzezenia ze reklama bedzie, bez mozliwosci przyciszenia
    serwuje ci sie niechciane tresci. To juz naprawe szczyt curestwa.
    AM
    P.S.Wiem, wiem juz pisaliscie. Nie podoba sie nie ogladaj.
    P.S.2 Czy w tym wypadku adblok ta reklame blokuje?

  • 2. Data: 2010-12-30 12:50:56
    Temat: Re: Reklama w portalach internetowych 2.
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    begin o nicku Hades napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:
> [...]
    > Reklamy nie ma mozliwosci wylaczyc i zmniejszyc natezenia glosnosci.
    > Reklame MUSISZ obejrzec jesli chcesz zobaczyc "sztuczna trabe".
    Nie masz racji. W tym wypadku reklama:
    - nie atakuje cię niepostrzeżenie, musisz kliknąć;
    - możesz ją wyłączyć i nie oglądać (także i reszty później), masz prawo
    wyboru;
    - nie jest głośniejsza niż reszta filmu.
    W telewizji też masz reklamy. Godzisz się na oglądanie tv, masz reklamy.
    Możesz nie mieć reklam, ale nie masz też tv.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 3. Data: 2010-12-30 14:58:37
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Maciek"
    [ciach]

    > Nie masz racji. W tym wypadku reklama:
    > - nie atakuje cię niepostrzeżenie, musisz kliknąć;

    Co ty za przeproszenim pitolisz? Kilkajac w okienko video
    spodziewam sie ze zobacze w dzialaniu trabe a nie reklame
    jakiegos gowna. Gdzie jest informacje ze zanim zobacze trabe
    to bede uraczony reklama ktora bede musial obejrzec bo jesli
    nie to o "trabie" moge zapomniec? Ta reklama naprawde nie
    atakuje? No coz. Widac moja ocena jest inna.

    [ciach]

  • 4. Data: 2011-01-07 00:08:57
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Hades" <w...@v...pl> napisał w wiadomości
    > a do niej dolaczony material filmowy. Naiwny czlowiem mysli sobie fajne,
    > zerkne jak to dziala i klika w video. Po chwili zas zostaje zaatakowany
    > reklama z dzwiekiem na takm poziomie ze malo nie rozwali glosnikow!

    Naiwny.
    Moje głośniki mają wyłacznik.
    A reklamy w TV miały być na tym samym poziomie co film
    juz dawno temu - i co?

    Feromon