  • 1. Data: 2010-12-30 14:51:09
    Temat: Limit przychodu - ryczalt
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    Jaki jest limit przychodu na ryczalcie w tym roku zeby w nastepnym moc znow
    wybrac ta forme opodatkowania? Google rzuca mi sprzeczne dane.

    Dysiek

  • 2. Data: 2010-12-30 14:56:20
    Temat: Re: Limit przychodu - ryczalt
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 30-12-2010 15:51, Dysiek pisze:
    > Witam
    >
    > Jaki jest limit przychodu na ryczalcie w tym roku zeby w nastepnym moc znow
    > wybrac ta forme opodatkowania? Google rzuca mi sprzeczne dane.

    591.975 zł

    --
    Adam

  • 3. Data: 2010-12-30 15:18:49
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > 591.975 zł

    Oczywiscie VAT sie do tego nie wlicza?

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 4. Data: 2010-12-30 15:39:48
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 30-12-2010 16:18, Dysiek pisze:

    > Oczywiscie VAT sie do tego nie wlicza?

    Nie.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2010-12-30 15:45:59
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 30-12-2010 16:18, Dysiek pisze:

    > Oczywiscie VAT sie do tego nie wlicza?

    Nie wlicza sie.

    --
    Adam

  • 6. Data: 2010-12-30 20:44:38
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-30 16:18, Dysiek pisze:

    > Oczywiscie VAT sie do tego nie wlicza?

    Ja jesteś na ryczałcie to Vatu nie masz.

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-12-30 20:58:39
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    >Ja jesteś na ryczałcie to Vatu nie masz.

    czemu?

  • 8. Data: 2010-12-30 23:37:18
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > czemu?

    bo Kaja tak powiedziała :)

    jak jeździsz czarnym Mercedesem to nie łysiejesz

    andy_nek