  • 1. Data: 2004-02-13 18:55:06
    Temat: Podatek Kastralny
    Od: "k_g" <k...@o...pl>

    Witam Grupowiczów!
    Mam prośbe moze ktoś wie gdzie mozna poczytać na temat podaktu kstralnego i
    jakie sa przewidywane stwki?

    Pozdrawiam Kaśka

  • 2. Data: 2004-02-13 19:12:59
    Temat: Re: Podatek Kastralny
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    Katastralny, dzieciak, katastralny...

    pdr
    Olo

  • 3. Data: 2004-02-13 20:10:20
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "k_g" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam Grupowiczów!
    > Mam prośbe moze ktoś wie gdzie mozna poczytać na temat podaktu kastralnego

    Za każde wycięte jądro 500 zł. Za usunięcie łechtaczki 200 zł. Za ucięcie
    penisa 2000 zł. Płaci wykastrowany.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 4. Data: 2004-02-14 09:35:21
    Od: Paul <paul1981@ANIHILUJ_TO.interia.pl>

    On Fri, 13 Feb 2004 21:10:20 +0100, "SQLwysyn" <s...@w...pI> wrote:

    >Za każde wycięte j?dro 500 zł. Za usunięcie łechtaczki 200 zł. Za ucięcie
    >penisa 2000 zł. Płaci wykastrowany.

    A rownouprawnienie, gdzie?

    Paul
    "...Look at the Latvian's attitude. They even hate asparagus.
    'Falck Apsargs' Who has something against asparagus?..." J.K.

  • 5. Data: 2004-02-14 09:51:10
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Paul" <paul1981@ANIHILUJ_TO.interia.pl> napisał w wiadomości

    > A rownouprawnienie, gdzie?

    własnie tu. Wszak kobiety są z definicji dyskryminowane więc naleza im się
    przywileje. Tak jak pedałom, Murzynom, Zydom, rudym i garbatym... całe
    szczęście że nie doszło u nas jeszcze do tego jak jest w USA, gdzie szef
    firmy po przeanalizowaniu kogo może zwolnić zorientował się, że tylko
    młodego białego mężczyznę, który na wieść o tym zaczął zastanawiać się czy
    nie jest gejem.

  • 6. Data: 2004-02-14 10:38:48
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "Paul" <paul1981@ANIHILUJ_TO.interia.pl> napisał w wiadomości

    > A rownouprawnienie, gdzie?

    Sorry, zapomniałem. Za usuniecie jajnika - 500 zł za sztukę. Za całkowite
    usunięcie narządów rodnych 2000 zł (można odpisać w zeznaniu rocznym PIT)

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H