  • 1. Data: 2004-02-13 18:06:08
    Temat: Gazeta IT -- 2 (21) -- Spis Tresci
    Od: "marcin paprzycki" <m...@N...gazeta.pl>

    Gazeta IT nr 2 (21), 12 lutego 2004
    http://www.gazeta-it.pl/

    SPIS TRESCI
    -----------
    WPROWADZENIE:
    http://www.gazeta-it.pl/wprowadzenie.html

    W dziale 'KARIERA':
    - Świat Nauki w Życiu Każdego Menedżera. Czyli Jakich Menedżerów
    Potrzebujemy?, Tomasz Szetyński
    http://www.gazeta-it.pl/kariera/git21/nauka_menedzer
    a.html

    - Przygoda z Rp. 7 - cz. 2, Daria Boś
    http://www.gazeta-it.pl/kariera/git21/rp7_v2.html

    - Studenckie życie, Daria Boś
    http://www.gazeta-it.pl/kariera/git21/studenckie_zyc
    ie.html

    - Patrzmy w Jednym Kierunku, Nie Tylko na Prezesa., Czyli Krótkie
    Rozważania o Przyjemności z Pracy, Tomasz Szetyński
    http://www.gazeta-it.pl/kariera/git21/w_jednym_kieru
    nku.html

    W dziale 'BEZPRZEWODOWO':
    - Kieszeń pełna niespodzianek, Michał Piętal
    http://www.gazeta-it.pl/bezprzewodowo/git21/kieszen_
    pelna_niespodzianek.html

    W dziale 'BEZPIECZEŃSTWO':
    - Badania Wykazują Poprawę Zabezpieczenia Londyńskich Sieci
    Bezprzewodowych Przed Atakami Hakerów, Katarzyna Bogusz
    http://www.gazeta-it.pl/bezpieczenstwo/git21/badania
    _wykazuja_poprawe.html

    W dziale 'ROI/TCO':
    - Metoda badania Total Cost of Ownership w Dużych Organizacjach cz.2,
    Ernest Syska, Grzegorz Krzykowski
    http://www.gazeta-it.pl/roitco/git21/metoda_badania_
    tco.html

    W dziale 'TRENDY':
    - Jak zaoszczędzić na czytaniu? - Automatyczne tworzenie abstraktów z
    dokumentów , Agata Filipowska
    http://www.gazeta-it.pl/trendy/git21/automatyczne_tw
    orzenie_abstraktow.html

    - Wprowadzenie do Technologii ETL, Grzegorz Wieczerzak
    http://www.gazeta-it.pl/trendy/git21/wprowadzenie_do
    _etl.html

    - Droga do Programowania Równoległego cz. I, Marcin Paprzycki,
    Przemysław Stpiczyński
    http://www.gazeta-it.pl/trendy/git21/droga_do_progra
    mowania_rownoleglego_cz_
    1.html

    - Transpozycja - nowy operator w Algorytmach Genetycznych?, Janina
    Jakubczyc
    http://www.gazeta-it.pl/trendy/git21/transpozycja_no
    wy_operator_w_ag.html

    W dziale 'Z KRAJU':
    - Sprawozdanie z: 3. Spotkanie Akcja!CKO oraz Seminarium "Portale
    Korporacyjne - Zarządzanie Treścią, Informacją i Wiedzą", Warszawa,
    27.01.2004., Marek Kowalkiewicz
    http://www.gazeta-it.pl/informatykapl/git21/portale.
    html

    - Stanowisko PIIT w Sprawie Projektu Ustawy Prawo Telekomunikacyjne
    http://www.gazeta-it.pl/informatykapl/git21/stanowis
    ko_piit.html

    W dziale 'INTERNET':
    - Filtrowanie spamu, Malgorzata Miklas-Kalczyńska
    http://www.gazeta-it.pl/internet/git21/filtrowanie_s
    pamu.html

    - Podsumowanie Roku, Przygotowane przez serwis Gemius
    http://www.gazeta-it.pl/internet/git21/gemius_podsum
    owanie_roku.html

    W dziale 'ZARZĄDZANIE WIEDZĄ':
    - "Ontology Engineering", Andrzej Bassara
    http://www.gazeta-it.pl/zw/git21/inzynieria_ontologi
    i.html

    - Narzędzia do tworzenia ontologii, Grzegorz Wlekły
    http://www.gazeta-it.pl/zw/git21/narzedzia_do_tworze
    nia_ontologii.html

    - Narzędzia Business Intelligence, Wojciech Zalech
    http://www.gazeta-it.pl/zw/git21/narzedzia_business_
    intelligence.html

    W dziale 'ROZMAITOŚCI':
    - Dobre rady : A po co mi te badania czyli planować trzeba, Jarosław
    Żeliński, IT-Consulting
    http://www.gazeta-it.pl/rozmaitosci/git21/dobre_rady
    _planowanie.html

    - Dokąd zmierza informatyka?, Tomasz Szetyński
    http://www.gazeta-it.pl/rozmaitosci/git21/qvo_vadis_
    informatyko.html

    - MRP, Mateusz Kruszek
    http://www.gazeta-it.pl/rozmaitosci/git21/mrp.html

    W dziale 'ETYKA':
    - Analiza etyczna projektu, Maria Ganzha
    http://www.gazeta-it.pl/etyka/git21/analiza_etyczna_
    projektu.html

    - Narzędzia dla lepszego biznesu (1) - Dziesięć Zasad Etycznego Lidera
    Biznesu, Ethix. W ramach współpracy z Ethix tłumaczył Wojciech Zalech
    http://www.gazeta-it.pl/etyka/git21/dziesiec_zasad_e
    tycznego_lidera.html

    W dziale 'ePR':
    - Firmowe biuletyny elektroniczne - element skutecznej promocji, Justyna
    Adamczyk
    http://www.gazeta-it.pl/epr/git21/firmowe_biuletyny_
    elektroniczne.html

    Lojalność e-klienta, Justyna Adamczyk
    http://www.gazeta-it.pl/epr/git21/lojalnosc_eklienta
    .html

    KONKURS - zostań redaktorem serwisu epr.pl
    http://www.epr.pl/konkurs.php

    W dziale 'EDUKACJA':
    - Konkurs: KOMPUTEROWO WSPOMAGANY EKSPERYMENT SZKOLNY W PRZEDMIOTACH
    PRZYRODNICZYCH, Henryk Szydłowski
    http://www.gazeta-it.pl/edukacja/git21/konkurs.html

    - Raport po konferencji Online Educa w Berlinie 3-5 grudnia 2003
    http://www.gazeta-it.pl/edukacja/git21/educa.html

    W dziale 'FELIETONY':
    - Ars longa, vita brevis, z cyklu FIFOzofia, Jerzy Mycka
    http://www.gazeta-it.pl/felietony/git21/ars_longa.ht
    ml

    - Czy człowiek myśli?, z cyklu Goniąc Zośkę, Jan Sliwa (dodatkowo dyskusja)
    http://www.gazeta-it.pl/felietony/git21/czy_czlowiek
    _mysli.html

    *********** KONFERENCJE / SEMINARIA / WARSZTATY *********************

    "Wdrażanie portali korporacyjnych. Budowa, przegląd i zastosowanie
    technologii portali korporacyjnych"
    18-19 lutego 2004 r.
    Centrum Konferencyjne Focus, al. Armii Ludowej 26, Warszawa
    Przegląd rozwiązań w dziedzinie intranetowych portali korporacyjnych.
    http://www.software.com.pl/konferencje/portale/

    Warsztaty z zakresu analizy ROI/TCO w przedsiębiorstwie, Warszawa, 16-17
    luty 2004 http://it-investment.pl/index/f/info_uslugi_training

    Outsourcing usług informatycznych
    Warszawa, 25 lutego 2004
    http://cpi.com.pl

    Technologie Informatyczne w Zarządzaniu Kryzysowym i Ratownictwie
    Warszawa, 26 lutego 2004
    http://cpi.com.pl

    Open Source (OS) w sektorze publicznym
    Warszawa, 10 marca 2004
    http://cpi.com.pl

    Hurtownie Danych i Business Intelligence
    Warszawa, 24 marca 2004
    http://cpi.com.pl

    Infrastruktura telekomunikacyjna dla biznesu
    Warszawa, 06 kwietnia 2004
    http://cpi.com.pl

    BIS2004
    Siódma Międzynarodowa Konferencja Naukowa Business Information Systems
    (BIS2004), Poznań, 21-23 kwietnia 2004
    http://www.gazeta-it.pl/informatykapl/konferencje.ht
    ml#bis

    V Międzynarodowa Konferencja Naukowa 'MEDIA A EDUKACJA' Kompetencje
    medialne współczesnego człowieka
    Poznań, 22-24 kwietnia 2004
    http://main.amu.edu.pl/~techedu/konferencja/

    Artificial Intelligence in Control and Management 2004
    Łódź, 13-14 września, 2004
    http://www.ki.uni.lodz.pl/aicm/

    VI Krajowa Konferencja Inżynierii Oprogramowania (KKIO)
    Gdańsk 5-8 października 2004
    http://www.kkio.pti.gda.pl/

    ************

    INNE:

    Prezentujemy spisy treści i abstrakty tekstów z numerów 13, 14, 15 i 16
    czasopisma ProDialog
    http://www.abas.pl/~gazeta/pro_dialog/pro_dialog_arc
    h.html

    Uwagi i zapytania prosimy kierować pod adres: r...@g...pl
    Informacji na temat warunków reklamy udzieli: r...@g...pl

    Gazeta spełnia warunki zawarte w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o
    świadczeniu usług droga elektroniczna (Dz.U. Nr 144,Poz. 1204, z dnia
    2002-09-09).

  • 2. Data: 2004-02-13 18:49:28
    Temat: Re: Gazeta IT -- 2 (21) -- Spis Tresci
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "marcin paprzycki" <m...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:c0j3mg$as2$1@inews.gazeta.pl

    > [........................]
    > Gazeta spełnia warunki zawarte w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o
    > świadczeniu usług droga elektroniczna (Dz.U. Nr 144,Poz. 1204, z dnia
    > 2002-09-09).

    Jesteś "normalnym" spamerem myślącym iż reszta
    to bezmyślna hołota której można wszystko wmówić.
    Puść ten post na - pl.news.mordplik, a zobaczysz
    jakie Twoja Gazeta spełnia warunki. (toaletowe?)

  • 3. Data: 2004-02-13 18:56:06
    Od: "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marcin paprzycki" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:c0j3mg$as2

    Szanowny NOSPAM!

    > W dziale 'BEZPIECZEŃSTWO':
    > - Badania Wykazują Poprawę Zabezpieczenia Londyńskich Sieci
    > Bezprzewodowych Przed Atakami Hakerów, Katarzyna Bogusz

    Trzeba Było Od Razu Skrót Podać : BWPZLSBPAH

    Vizvary