  • 31. Data: 2012-02-28 17:16:54
    Temat: Re: Poczta Polska
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid>

> [...]
    > jak zwykle, ale domniemuję, że skreślono możliwość odbioru tego samego
    > dnia na rzecz kolejnych. Na czytelnie nabitym napisie, że można odebrać w
    > godzinach 9-18 w punkcie ajencyjnym. No to dzisiaj sobie chciałem
    > odbebrać. Zajeżdżam, godzina 16:55. Punkt zamknięty. Napis, że pon-pi do
    > 17-tej. Co jest ?! Nie dość, że nie minęła 18-ta, do której powinno być
    > czynne według informacji na awizie, to jeszcze 17-tej nie ma, do której
    > według napisu na punkcie powinno być. Nosz ... jest piątek, otwarte
    > dopiero w poniedziałek. Co mogę reklamować ?

    Ja bardzo przepraszam ale ...

    ... w poniedziałek było jeszcze gorzej bo przyszedłem 2 godziny przed
    godziną zamknięcia i znowu było zamknięte ....

    ... co skłoniło mnie jednak do rozpatrzenia innego powodu niemożliwości
    odebrania niż przedwczesnego zamknięcia budki pocztowej i tak sobie
    pomyślałem ... ulica ta sama, adres ... ten sam wydaje się, ale może budkę
    kilka "centymetrów" przenieśli zostawiając numerację, więc przejechałem się
    ulicą do końca i z powrotem. Miałem do domu wracać ale pomyślałem, że
    ostatnią próbę podejmę rozpytania ludzi, więc pytam gościa o numer jak na
    awizie a on wskazuje odległy urząd pocztowy "bo tutaj to jest ... " (ten
    numer co na awizo) .... wskazując z kolei ręką na nową budkę pocztową o krok
    od nas. I tak trafiłem do właściwej budki, która zasadniczo naprzeciwko
    starej była choć w pewnym oddalenia, ale że w tych czasach samochodem jeździ
    się to można nie wiedzieć gdzie na zamieszkiwanej przez siebie ulicy (od
    drugiej strony co prawda) jest nowa budka pocztowa. Może gdybym nawigację
    uruchomił .... :-)

    Na pocieszenie powiem, że nadal aktualna jest kwestia niechlujności awiza.
    Przyjrzałem mu się dokładniej i oprócz wszelkich nieczytelności znalazłem
    zniekształcone nazwisko, co jak już pisałem, kiedyś zgłaszałem.

  • 32. Data: 2012-02-29 09:29:36
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Sat, 25 Feb 2012 17:31:33 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Co zresztą by nie zagwarantowało doręcznia

    Możesz zamówić droższą kurierską usługę z "gwarancją dostarczenia DO
    konkretnej godziny danego dnia".
    Oczywiście że w REALNYM świecie może się zdarzyć wypadek/przypadek or more
    które np. spowoduje spalenie się auta kuriera wraz z zawartością
    (przesyłką) - ale chyba nie o tym tu mówimy ;)

  • 33. Data: 2012-02-29 09:42:41
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Tue, 28 Feb 2012 18:16:54 +0100, John Kołalsky napisał(a):

    > Ja bardzo przepraszam ale ...
    >
    >I tak trafiłem do właściwej budki, która zasadniczo naprzeciwko
    > starej była choć w pewnym oddalenia,

    Ja pierdole!!!

    > ale że w tych czasach samochodem jeździ się to można nie wiedzieć

    Chwalisz się czy jak?

    > nie wiedzieć gdzie na zamieszkiwanej przez siebie ulicy (od drugiej
    > strony co prawda) jest nowa budka pocztowa.

    To tylko świadczy jakim jesteś...burakiem i durniem.

    > Może gdybym nawigację uruchomił .... :-)

    Znowu się chwalisz?
    To byś dopiero miał PROBLEMY jakby navi "zatrzymała cię" o kilka metrów od
    wyznaczonego celu (FIZYCZNIE).

    > Na pocieszenie powiem

    Nie mów nic, twoja głupota poraziła teraz zapewne większość czytelników tej
    grupy.

    Nie wiedzieć gdzie na ZAMIESZKIWANEJ ulicy jest "poczta".... trzeba być

    Taaak - auto, navi, komp - to jest DŻEZI, TRENDI i KUL.... :))))
    Ojjjj. kolalski, kolalski - popapraniec z ciebie i tyle ;)