  • 1. Data: 2012-02-24 16:26:36
    Temat: Poczta Polska
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Witajcie

    Znalazłem wczoraj awizo w skrzynce, że była do mnie przesyłka. Bazgroły jak
    zwykle, ale domniemuję, że skreślono możliwość odbioru tego samego dnia na
    rzecz kolejnych. Na czytelnie nabitym napisie, że można odebrać w godzinach
    9-18 w punkcie ajencyjnym. No to dzisiaj sobie chciałem odbebrać. Zajeżdżam,
    godzina 16:55. Punkt zamknięty. Napis, że pon-pi do 17-tej. Co jest ?! Nie
    dość, że nie minęła 18-ta, do której powinno być czynne według informacji na
    awizie, to jeszcze 17-tej nie ma, do której według napisu na punkcie powinno
    być. Nosz ... jest piątek, otwarte dopiero w poniedziałek. Co mogę
    reklamować ?

  • 2. Data: 2012-02-24 16:41:59
    Temat: Re: Poczta Polska
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/24/2012 10:26 AM, John Kołalsky wrote:
    > Co mogę reklamować ?

    Nic.

  • 3. Data: 2012-02-24 16:55:22
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2012-02-24 17:26, John Kołalsky pisze:
> [...]
    > według napisu na punkcie powinno być. Nosz ... jest piątek, otwarte
    > dopiero w poniedziałek. Co mogę reklamować ?

    Proponuję od razu na stos! A co! ;-)

  • 4. Data: 2012-02-24 17:19:34
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 24 Feb 2012 17:26:36 +0100, John Kołalsky <j...@k...invalid>
    wrote:

    >Co mogę
    >reklamować ?
    Reklamuj Pocztę Polską.

    WAM

  • 5. Data: 2012-02-24 17:53:05
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > można odebrać w godzinach 9-18 w punkcie ajencyjnym

    To cała tajemnica. Punkt ajencyjny jak sama nazwa wskazuje nie jest
    Pocztą Polską. Możesz opieprzyć właściciela i/lub złożyć skargę do PP na
    działanie punktu. PP zapewne nic z tym nie zrobi. Właściciel podobnie.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 6. Data: 2012-02-24 18:56:38
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl>

    > Reklamuj Pocztę Polską.

    Bym reklamował, ale na razie mam problem taki, że miałem dostać przesyłkę na
    łikend by popracować nad jej zawartością i nie dostałem, czyli tygodniowa
    obsuwa. No i będę musiał drugi raz jechać bo oczywiście sami nie dostarczą w
    godzinach w których normalni ludzie przebywają w domu.

  • 7. Data: 2012-02-24 19:03:59
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Krzysztof Jodłowski" <b...@p...onet.pl>

    > To cała tajemnica. Punkt ajencyjny jak sama nazwa wskazuje nie jest Pocztą
    > Polską. Możesz opieprzyć właściciela i/lub złożyć skargę do PP na
    > działanie punktu. PP zapewne nic z tym nie zrobi. Właściciel podobnie.

    Nie wydaje mi się by mnie musiało interesować komu PP zleca dostarczenie
    przesyłki. To ich problem. Ja przesyłkę odbieram i interesuje mnie tylko, że
    nie dostarczono mi jej w czasie gdy przebywałem w domu a z powodu
    niedziałania "okienka" nie mogłem jej samodzielnie odebrać w wyniku czego o
    tydzień odwlecze mi się wykorzystanie jej zawartości.

  • 8. Data: 2012-02-24 23:34:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 24 Feb 2012, John Kołalsky wrote:

> [...]
    > niedziałania "okienka" nie mogłem jej samodzielnie odebrać w wyniku
    > czego o tydzień odwlecze mi się wykorzystanie jej zawartości.

    Zasadniczo podzielam ten p. widzenia, niemniej już się zastanawiałem
    na ostatnią częścią art.430 KC, więc skorzystam z okazji i się doczepię
    - może ktoś skomentować?
    ("łamanie" moje oczywiście celowo)
    _117.html
    +++
    art. 429
    Kto powierza wykonanie czynnoœci drugiemu, ten jest odpowiedzialny
    za szkodę wyrzšdzonš przez sprawcę przy wykonywaniu powierzonej
    mu czynnoœci,
    (wyżej "Twoja wersja", ale:)
    chyba że
    nie ponosi winy w wyborze
    (to naszego przypadku nie dotyczyło, ale teraz:)
    albo że
    wykonanie czynnoœci powierzył osobie, przedsiębiorstwu lub zakładowi,
    które w zakresie swej działalnoœci zawodowej trudniš się wykonywaniem
    takich czynnoœci.
    ---

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2012-02-25 08:33:02
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Zasadniczo podzielam ten p. widzenia, niemniej już się zastanawiałem
    > na ostatnią częścią art.430 KC, więc skorzystam z okazji i się doczepię
> [...]
    _117.html
> [...]
    > wykonanie czynnoœci powierzył osobie, przedsiębiorstwu lub zakładowi,
    > które w zakresie swej działalnoœci zawodowej trudniš się wykonywaniem

    Znaczy co ostatecznie podzielasz ? Bo ja dopiero teraz widzę problem, że
    może ta ajencja odpowiada zamiast PP, ale ja i tak nie wiem w jakim
    zakresie. Reklamację mam złożyć ? I co mam rekamować ? Bo przesyłkę pewnie
    odbiorę tylko nie w terminie jaki sobie założyłem i który był możliwy
    zgodnie z wszelkimi deklaracjami wykonawcy i będę musiał jeszcze raz się
    osobiście pofatygować co stanowi dla mnie całkiem konkretną stratę ale
    wywiążą się. Już zupełnie pomijam jak wykażę że przyszedłem w czasie kiedy
    punkt ajencyjny powinien być otwarty. Nawet sobie pomyślałbym by po prostu
    szyld mu wykonać zamiast pieprzyć się w nie wiadom co. Ale jeszcze mnie
    ścigać za to zaczną. No ale ... wyobrazić np sobie można, że ajencja
    ograniczy godziy pracy i w ogóle nie będę miał szansy odebrać. To chyba
    powinienem z tym coś zrobić...

  • 10. Data: 2012-02-25 12:51:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > według napisu na punkcie powinno być. Nosz ... jest piątek, otwarte
    > dopiero w poniedziałek. Co mogę reklamować ?

    Jak oceniasz prawdopodobieństwo spóźnienia się Twojego zegarka i jak możesz
    dowieść, że faktycznie zamknięto punkt przed wyznaczoną godziną?