  • 51. Data: 2023-10-28 03:13:34
    Temat: Re: Poczekalnia dwu-profesorska Dudy
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Czepiam się, że jesteś niedouczonym fiutinowskim trollem po szybkim
    > kursie języka polskiego w jakimś zamkniętym ośrodku.
    > W Polsce nawet żule po pijaku potrafią pisać bardziej gramatycznie i z
    > lepszą interpunkcją od ciebie.

    Dlaczego oceniasz innych po sobie? Czyim jesteś trollem?
    Skoro posuwasz się do cienkich insynuacji to dla mnie przyznajesz się do
    przegrania dyskusji. Over & Out.

    --
    A. Filip

  • 52. Data: 2023-10-28 04:53:03
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.10.2023 o 03:13, A. Filip pisze:

    > Dlaczego oceniasz innych po sobie?

    Dziecko drogie, ciebie oceniam po tobie.
    Nie znasz języka polskiego i tyle.

    > Skoro posuwasz się do cienkich insynuacji to dla mnie przyznajesz się do
    > przegrania dyskusji. Over & Out.

    Dziecko drogie, wam wolno posuwać się do insynuacji, a mi nie?
    Ilu ludzi obrzuciliście bezkarnie gównem?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 53. Data: 2023-10-28 07:32:38
    Temat: Re: Poczekalnia dwu-profesorska Dudy [Was: szczury uciekają]
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-10-27 o 15:55, A. Filip pisze:

    > Nie liczy się jaka była intencja tylko co zostało zapisane w prawie.
    > W praktyce zostało zapisane że bez precedensu prezydent może zwlekać+.
    > Być może ustawodawca _chciał_ dać prezydentowi możliwość zwlekania+ skoro
    > terminów nie wpisał. Akurat w sprawie Żelaznego "zwlekanie" MOŻE być na
    > miejscu [A].

    Jak oceniasz takie zachowanie prezydenta?

  • 54. Data: 2023-10-28 08:01:58
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    cef <c...@i...pl> pisze:

    > Jak oceniasz takie zachowanie prezydenta?

    Już napisałem

    --
    A. Filip

  • 55. Data: 2023-10-28 12:07:58
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-10-28 o 08:01, A. Filip pisze:

    > Już napisałem

    Nie widzę takiej wiadomości.
    Jeśli informację tę zakamuflowałeś gdzieś, to napisz wprost.

  • 56. Data: 2023-10-28 13:14:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.10.2023 o 15:55, A. Filip pisze:

    > Nie liczy się jaka była intencja tylko co zostało zapisane w prawie.

    To nie do końca tak. Zwłaszcza na poziomie "dyplomacji".

    To że nie zostało napisane że nie wolno srać na stolik nie znaczy że
    wolno nasrać popatrzeć jak inni się przesiadają bo co z idiotami będą
    siedzieć a na końcu ogłosić zwycięstwo przy obsranym stoliku bo inny
    wymiekli...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 57. Data: 2023-10-28 13:21:18
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    cef <c...@i...pl> pisze:

    > Nie widzę takiej wiadomości.
    > Jeśli informację tę zakamuflowałeś gdzieś, to napisz wprost.

    <cytat>
[...]

    A przekładając politycznie: te dwa przypadki to "mieszany" przekaz.
    Cała sprawa (na tej grupie) jest o przełożeniu polityki na prawo
    </cytat>

    --
    A. Filip

  • 58. Data: 2023-10-28 13:50:50
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-10-28 o 13:21, A. Filip pisze:

> [...]
    >
    > A przekładając politycznie: te dwa przypadki to "mieszany" przekaz.
    > Cała sprawa (na tej grupie) jest o przełożeniu polityki na prawo

    I to jest wg Ciebie napisane wprost?