    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczekalnia dwu-profesorska Dudy
    Date: Sat, 28 Oct 2023 13:21:18 +0200

    cef <c...@i...pl> pisze:

    > Nie widzę takiej wiadomości.
    > Jeśli informację tę zakamuflowałeś gdzieś, to napisz wprost.

    <cytat>
    W pierwszym przypadku "trzech recenzentów z jednego uniwerka" mi trudno
    stanąć po stronie Dudy *jeśli nie stosuje tej zasady konsekwentnie*. W
    drugim przypadku "15 lat rejestracji SB" ja się nie rzucę mówić że
    prezydent nie powinien mieć prawa "zwlekać". Ten drugi przypadek IMHO
    "może podpadać" pod to czego ustawodawca wolał nie wykluczyć i zostawić
    uznaniu prezydenta RP.

    A przekładając politycznie: te dwa przypadki to "mieszany" przekaz.
    Cała sprawa (na tej grupie) jest o przełożeniu polityki na prawo
    </cytat>

    --
    A. Filip