  • 1. Data: 2004-12-07 10:46:53
    Temat: Plus GSM wypowiedzenie umowy
    Od: "ulver" <u...@b...com>

    Witam
    Dzwonilem dzisiaj do Plusa że chcę rozwiązać umowę z winy operatora. Gość
    sopytał mnie czy obowiązuje mnie jakaś promocja. Powiedziałem że tak (Plus
    100(TPS)), na co odrzekł że jeśli zerwę umowę przed 24 miesiącami to zostanę
    obciążony karą umowną. Czy on miał rację? Czy rzeczywiście nie mogę zerwać
    umowy z winy operatora w związku ze zmianą regulaminu??
    Bardzo proszę o odpowiedź.

    POzdrawiam
    ulver

  • 2. Data: 2004-12-07 10:58:23
    Temat: Re: Plus GSM wypowiedzenie umowy
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 7 Dec 2004 11:46:53 +0100, ulver naskrobał(a):

    my nie wróżki.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-12-07 11:19:44
    Od: "ulver" <u...@b...com>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Tue, 7 Dec 2004 11:46:53 +0100, ulver naskrobał(a):
    > my nie wróżki.
    I z prawem chyba tez wspolnego nic nie masz.

  • 4. Data: 2004-12-07 11:25:39
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > I z prawem chyba tez wspolnego nic nie masz.

    Tak samo jak ty z zadawaniem logicznych zapytan.

  • 5. Data: 2004-12-07 12:01:30
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "ulver" <u...@b...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > obciążony karą umowną. Czy on miał rację? Czy rzeczywiście nie mogę zerwać
    > umowy z winy operatora w związku ze zmianą regulaminu??

    przeczytaj może co podpisałeś w umowie :)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 6. Data: 2004-12-07 12:01:40
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    plusz pisze:

    > Użytkownik "ulver" <u...@b...com> napisał w wiadomości

    > zostanę
    >

    > przeczytaj może co podpisałeś w umowie :)

    Ale kto odstepuje od umowy ?

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-12-07 12:09:33
    Od: "ulver" <u...@b...com>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    > Ale kto odstepuje od umowy ?

    No ja chcę rozwiązać umowę z winy operator, bo nie zgadzam sie akceptować
    nowy regulamin.

  • 8. Data: 2004-12-07 12:15:19
    Od: "Marcin Z" <m...@i...pl>

    moim zdaniem powinno sie w treści pisma do plusa napisac że nie wyraza sie
    akceptacji nowego regulaminu, nic nie pisząc o wypowiedzeniu umowy.

    plus w takim razie nie bedzie mógł świadczyc usług i sam rozwiąże umowę
    (teoria)

  • 9. Data: 2004-12-07 12:21:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ulver" <u...@b...com> napisał w wiadomości

    Ja mam taką prośbę. Może czytacie proszę choć kilka artykułów wstecz, zanim
    się zapytacie. Wątek wypowiedzenia umowy przez PLUS GSM w ciągu ostatniego
    tygodnia był na tym forum co najmniej kilka, jak nie kilkanaście razy. I
    żeby choć jakaś różnica w zapytaniach była. Każdy dostał wypowiedzenie w
    którym w pouczeniu podobno jest napisane, ze może wypowiedzieć. Każdy
    zadzwonił do biura operatora i tam ustnie się dowiedział, że nie może
    wypowiedzieć.

    A sprawa prosta i oczywista. Operator swoja umowę już wypowiedział.
    Zmieniając regulamin. Teraz klient albo może przystać na nowe warunki, albo
    oświadczyć, ze się z nimi nie zgadza. Nie musi im nic wypowiadać.
    Oświadczenie o odmowie uznania nowych warunków jest równoznaczne z
    wypowiedzeniem.

  • 10. Data: 2004-12-07 13:15:40
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > oświadczyć, ze się z nimi nie zgadza. Nie musi im nic wypowiadać.
    > Oświadczenie o odmowie uznania nowych warunków jest równoznaczne z

    CKT

    --
    pozdrawiam
    Adam