    From: "ulver" <u...@b...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Plus GSM wypowiedzenie umowy
    Date: Tue, 7 Dec 2004 11:46:53 +0100

    Witam
    Dzwonilem dzisiaj do Plusa że chcę rozwiązać umowę z winy operatora. Gość
    sopytał mnie czy obowiązuje mnie jakaś promocja. Powiedziałem że tak (Plus
    100(TPS)), na co odrzekł że jeśli zerwę umowę przed 24 miesiącami to zostanę
    obciążony karą umowną. Czy on miał rację? Czy rzeczywiście nie mogę zerwać
    umowy z winy operatora w związku ze zmianą regulaminu??
    Bardzo proszę o odpowiedź.

    POzdrawiam
    ulver