  • 1. Data: 2004-12-07 10:48:03
    Temat: Czy jest tu PRAWNIK? Ustawa o sprzedaży konsumenckiej
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    Witam,

    Czy leci z nami prawnik, który zna się na tej ustawie?

    pzdr
    topjes

  • 2. Data: 2004-12-07 12:45:06
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Tue, 7 Dec 2004 11:48:03 +0100, topjes <n...@d...rady> napisał:

    > Witam,
    >
    > Czy leci z nami prawnik, który zna się na tej ustawie?

    leci

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 3. Data: 2004-12-07 13:10:17
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> wrote in message

    > leci

    To zapinam pasy ;)

    Oddaję uszkodzony sprzęt do reklamacji (nawet w pudełku go zaniosłem). A
    sprzedwca na to: "bez instrukcji, sterowników, jakiejś tam blaszki (sic!) i
    dwóch kabelków ja Panu tego nie przyjmę do reklamacji".
    I teraz - czy to ma jakąś podstawę prawną w świetle ww Ustawy? Ja nic
    takiego w tej Ustawie nie znajduję. Wydaje mi się, że jeśli uszkodził mi się
    sprzęt i go przyniosę do serwisu (i tak przyniosłem go w pudełku) to
    sprzedawca powinien to przyjąć - nawet bez kabelków, instrukcji itd.
    Problem jest o tyle istotny, ze sprzedawca jest średnio miły a ja zgubiłem
    gdzieś instrukcję (nota bene angielską - polskiej oczywiście nie było).

    pzdr
    topjes

  • 4. Data: 2004-12-09 08:31:46
    Od: fi5h <f...@o...pl>

    Użytkownik topjes napisał:

> [...]
    > dwóch kabelków ja Panu tego nie przyjmę do reklamacji".
    > I teraz - czy to ma jakąś podstawę prawną w świetle ww Ustawy?

    a co ma ustawa do tego ? oddajesz sprzet z tytulu gwarancji to stosujesz
    sie do warunkow gwarancji, jesli w gwarancji jest ze ma byc komplet, to
    ma byc i tyle. Nie ma kompletu nie ma reklamacji, przynajmniej nie w
    swietle gwarancji.

    Ja nic
    > takiego w tej Ustawie nie znajduję. Wydaje mi się, że jeśli uszkodził mi się
    > sprzęt i go przyniosę do serwisu (i tak przyniosłem go w pudełku) to
    > sprzedawca powinien to przyjąć

    nie zawsze.
    Sprzedawca na ogol nie jest autoryzowanym serwisiem. Jesli przyniesiesz
    urzadzenie - plyta glowna do kompa - i brakuje elementow ktore z Twojego
    punku widzenia sa nieistotne, to sprzedawca wysyla to do serwisu i na
    ogol takie cos podlega wymianie, ale serwis nie wydaje sprzetu w
    kawalkach tylko komplet. Zeby rozliczyc sie dalej serwis takze musi
    dostac komplet uszkodzonego sprzetu. Dlatego nalezy dostarczac wszystko.
    Sprzedawca rownie dobrze moze przyjac taka reklamacje warunkowo (brak
    kompletu) i pozostaje ona wtedy do rozpatrzenia przez dystrybutora.

    Jaki to jest sprzet tak w ogole ? masz do niego karte gwarancyjna ?

    --
    fi5h

  • 5. Data: 2004-12-09 09:51:33
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "fi5h" <f...@o...pl> wrote in message news:cp92hp$qa3$1@news.onet.pl...

    > a co ma ustawa do tego ? oddajesz sprzet z tytulu gwarancji to stosujesz
    > sie do warunkow gwarancji,

    Boże! A co ma gwarancja do tego! Oddaję sprzęt powołując się na tę ustawę a
    nie na gwarancję - tak trudno to zrozumieć?
    JEST TU JAKIKOLWIEK PRAWNIK?

    > Jaki to jest sprzet tak w ogole ? masz do niego karte gwarancyjna ?

    Nie. Mam tylko fakturę. Płyta główna do kompa.

    pzdr
    topjes

  • 6. Data: 2004-12-09 10:18:36
    Od: fi5h <f...@o...pl>

    Użytkownik topjes napisał:

    > Boże! A co ma gwarancja do tego! Oddaję sprzęt powołując się na tę ustawę a
    > nie na gwarancję - tak trudno to zrozumieć?
    > JEST TU JAKIKOLWIEK PRAWNIK?

    trudno bo nei napisales z jakiego tytulu korzystasz, dopiero doczytalem
    w poprzednim temacie.

  • 7. Data: 2004-12-09 11:18:15
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "fi5h" <f...@o...pl> wrote in message news:cp98pm$nfu$1@news.onet.pl...
    > trudno bo nei napisales z jakiego tytulu korzystasz, dopiero doczytalem
    > w poprzednim temacie.

    Raz - jest w tytule wątku
    Dwa - cytat mój "I teraz - czy to ma jakąś podstawę prawną w świetle ww
    Ustawy? "

    :))))

    pzdr
    topjes