  • 21. Data: 2013-04-10 16:03:32
    Temat: Re: Pliki cookies - kto musi miec
    Od: Marek Chmielewski <m...@g...com>

    W dniu 2013-04-10 08:00, Majka pisze:
    > Czy na kazdej stronie internetowej musi byc ta informacja o plikach
    > cookies ??
    > Przeciez to jest idiotyczne

    Zgadza się jest idiotyczne dlatego należy jeszcze dokładniej informować
    użytkowników, np. w poniższy sposób znaleziony gdzieś w sieci:

    "Ta strona używa cookies, protokołu TCP/IP, języka javascript oraz HTML.
    Możesz to wszytko wyłączyć i co prawda strona przestanie działać, ale
    za to będziesz bezpieczny. A w UE nie ma nic cenniejszego niż
    bezpieczeństwo. Nawet jak nic nie działa.

    Cookies działają zgodnie z polityką cookies, HTML działa zgodnie z
    polityką HTML, protokół TCP/IP działają zgodnie z polityką cenzury a
    wszystko razem działa zgodnie z polityką UE. O polityce cookies możesz
    przeczytać na każdej stronie, której właściciele są tak samo głupi jak
    prawo, któremu się podporządkowują i boją się tak samo jak ci co to
    prawo wymyślili.

    Informujemy cię o tym wszystkim dlatego, że UE zmusiła polski rząd, a
    ten zmusił nas, a teraz my zmuszamy ciebie.

    Czy chcesz, aby ta informacja pojawiała się za każdym razem, kiedy
    wchodzisz na stronę?"

    MCh

  • 22. Data: 2013-04-10 16:52:46
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-04-10 16:03, Marek Chmielewski pisze:

    > Informujemy cię o tym wszystkim dlatego, że UE zmusiła polski rząd, a
    > ten zmusił nas, a teraz my zmuszamy ciebie.
    do czego zmuszamy "Ciebie"?

    > Czy chcesz, aby ta informacja pojawiała się za każdym razem, kiedy
    > wchodzisz na stronę?"
    ... oczwiście fakt, że nie chcesz, zostanie zapisany w pliku cookie. :)

    Należałoby jeszcze dodać, że komputer używa energii elektrycznej, która
    rocznie zabija tyle-to-a-tyle osób, emituje promieniowanie
    elektromagnetyczne, internet uzależnia i naraża na naruszenie
    prywatności, a w ogóle życie jest niebezpieczne, bo nieodwołalnie w
    sposób nieunikniony prowadzi do śmierci.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 23. Data: 2013-04-10 17:03:56
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-04-10 16:52, Maruda wrote:
> [...]
    > prywatności, a w ogóle życie jest niebezpieczne, bo nieodwołalnie w
    > sposób nieunikniony prowadzi do śmierci.

    Ojtamojtam! Wyda się dyrektywę o nieśmiertelności i problem
    automagicznie się rozwiąże.

    A jak którykolwiek - za przeproszeniem - członek się nie dostosuje to
    jeszcze da się na tym zarobić.

    Piotrek

  • 24. Data: 2013-04-10 18:14:09
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 10 Apr 2013 08:57:19 +0200, Krzysztof Jodłowski
    <b...@p...onet.pl> wrote:

    >4) Jeśli nie zrealizujesz punktu 3, to klient za każdym razem dostaje
    >durny komunikat i po kilku tygodniach korzystania z serwisu dostaje
    >cholery. To idiotyczne.
    To nie jest idiotyczne. To jest celowe dzialanie ustawodawcy
    ukierunkowane na to aby wszyscy używali cookies. Właśnie po to aby nie
    dostawać takich komunikatów przy każdym wejściu.

    WAM

  • 25. Data: 2013-04-10 19:17:34
    Od: W <w...@w...pl>

    Tomasz Kaczanowski wystukał, co następuje:

    > Proszę, nie ma argumentów, to się próbuje obrazić dyskutanta.

    Gdzieś obraziłem *dyskutanta*? Rili?

    > Otóż
    > większość stron jest na darmowych serwerach, gdzie reklamy są dodawane
    > przez właściciela serwera. Fakt, ze są też inne strony, nie zmienia
    > nic, bo są one w mniejszości.

    Błąd logiczny, znowu, wszystkie != większość. Takie tam jak teoria zbiorów i
    inne...

  • 26. Data: 2013-04-11 01:07:53
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Apr 2013, marek wrote:

    > A co w tym takiego idiotycznego?

    Uciążliwość.
    Poprzednio po wyłączeniu cookies niekiedy coś nie działało
    ale większość "dostawców cookies" nie stosowała żadnych
    utrudnień, teraz próba wyłączenia cookies skutkuje zajęciem
    sporej części ekranu informacją że... strona stosuje cookies.
    Nie stosuje bo nie może (skoro wyłączysz w przegladarce),
    ale za to nie wie że nie może (bo sprawdzić to może wyłącznie
    ciasteczkiem właśnie), więc... wyświetla komunikat.

    I w praktyce MUSISZ włączyć cookies żeby nie przewijać większość
    stron :> (bo na pół ekranu u góry masz "S T O S U J E M Y"...)

    To się nazywało jakoś "niedźwiedzia przysługa" :D

    pzdr, Gotfryd

  • 27. Data: 2013-04-11 01:11:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Apr 2013, Liwiusz wrote:

    > Dlaczego im? Przecież to nie oni prawo stanowią.

    Chciałeś chyba napisać "to konkretnie".
    Bo tak w ogóle chyba swoje zaliczyli ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 28. Data: 2013-04-11 09:19:42
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-10 19:17, W pisze:
    > Tomasz Kaczanowski wystukał, co następuje:

    > Gdzieś obraziłem *dyskutanta*? Rili?

    Obrazić raczej nie zdołałeś, ale próba została zanotowana.

    > Błąd logiczny, znowu, wszystkie != większość. Takie tam jak teoria zbiorów i
    > inne...

    Zgadza się, dlatego Majka powinna napisać z prawdopodobieństwem równym
    1, a nie każda. Tu jest mały błąd. Natomiast ja nigdzie nie użyłem słowa
    wszystkie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 29. Data: 2013-04-11 10:45:48
    Od: W <w...@w...pl>

    Tomasz Kaczanowski wystukał, co następuje:

    > Obrazić raczej nie zdołałeś, ale próba została zanotowana.

    Nie, domniemujesz i przymit wzglętem twierdzenia starasz się naciągnąć jako
    próbę ad personam. Po co?

    > Zgadza się, dlatego Majka powinna napisać z prawdopodobieństwem równym
    > 1, a nie każda. Tu jest mały błąd. Natomiast ja nigdzie nie użyłem
    > słowa wszystkie.

    Widzisz, ale ja się cały czas odnoszę do oryginalnego twierdzenia, i na
    Twoją próbe uzasadnienia zasadności twierdzenia o "wszystkich stronach"
    jakoby nawet bez wiedzy miały one używać ciasteczek było bezzasadne.

    Starasz się bronić błędnej tezy i się niepotrzebnie obruszasz...

  • 30. Data: 2013-04-11 13:39:04
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    marek napisa?(a):

    > A co w tym takiego idiotycznego?

    Np to, że aby pozbyć się takiego komunikatu (tj żeby nie był za każdym
    razem kiedy wchodzę na stronę wyświetlany) muszę włączyć akceptowanie
    plików cookies.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"