    From: W <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pliki cookies - kto musi miec
    Date: Thu, 11 Apr 2013 08:45:48 +0000 (UTC)

    Tomasz Kaczanowski wystukał, co następuje:

    > Obrazić raczej nie zdołałeś, ale próba została zanotowana.

    Nie, domniemujesz i przymit wzglętem twierdzenia starasz się naciągnąć jako
    próbę ad personam. Po co?

    > Zgadza się, dlatego Majka powinna napisać z prawdopodobieństwem równym
    > 1, a nie każda. Tu jest mały błąd. Natomiast ja nigdzie nie użyłem
    > słowa wszystkie.

    Widzisz, ale ja się cały czas odnoszę do oryginalnego twierdzenia, i na
    Twoją próbe uzasadnienia zasadności twierdzenia o "wszystkich stronach"
    jakoby nawet bez wiedzy miały one używać ciasteczek było bezzasadne.

    Starasz się bronić błędnej tezy i się niepotrzebnie obruszasz...