  • 1. Data: 2013-04-09 11:42:38
    Temat: Numer taryfy celnej dla towaru do oclenia - problem ze znalezieniem
    Od: Moka <f...@g...com>

    Witam,

    W zeszłym tygodniu dotarł do mnie zamówiony towar z USA, będzie przeznaczony na
    sprzedaż. Chcę go wcześniej oczywiście oclić, ale nie potrafię znaleźć odpowiedniego
    numeru taryfy celnej. Czy ktoś mógłby mi pomóc? Towar służy do czyszczenia biżuterii,
    są to kawałki waty nasączone specjalnym płynem (nie żadna trująca chemia, coś w stylu
    WD-40)

    Numer EORI już posiadam, chodzi tylko o taryfę

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-04-09 12:32:57
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

> [...]
    są to kawałki waty nasączone specjalnym płynem (nie żadna trująca chemia, coś w stylu

    No weź leniu wpisz w googla "taryfa celna numer" i masz pierwszy link z
    brzegu:
    http://isztar.mf.gov.pl/isztar/taryfa_celna/web/main
    _PL

    Szukasz albo w drzewku kategorii albo po fragmencie tekstu.
    Proponuję hasło "czyszczenia" w wyszukiwaniu tekstowym. Kupa wyników,
    może coś dopasujesz. Najlepiej pasuje chyba jakaś podgrupa 3405. Albo
    szukaj po składzie chemicznym.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof Jodłowski