  • 111. Data: 2011-09-14 14:10:29
    Temat: Re: Pirat drogowy :)
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 14.09.2011 15:47, Tomek wrote:

    > Prosiłem, żeby przeczytać, czy to takie trudne?

    A czy ja odpowiadałem na twój post :) ?

    Tomek

  • 112. Data: 2011-09-14 14:15:32
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    tomek pisze:

    > Ale chyba robi się tutaj łańcuszek, bo ta osoba której powierzył staje
    > się posiadaczem zobowiązanym do wskazania kolejnej osoby.

    robi się łańcuszek, jeżeli "władza" pyta się o to, komu powierzyliśmy
    pojazd. Jeżeli pyta się, kto kierował pojazdem to automagicznie kończy
    sprawę, ponieważ nie masz obowiązku znać personaliów osoby, która
    kierowała pojazdem w określonym czasie i miejscu.

    andy_nek

  • 113. Data: 2011-09-14 14:19:50
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 14.09.2011 16:15, Andrzej Kłos wrote:

> [...]
    > sprawę, ponieważ nie masz obowiązku znać personaliów osoby, która
    > kierowała pojazdem w określonym czasie i miejscu.

    Tu się zgadzam

    Tomek

  • 114. Data: 2011-09-14 14:26:57
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-09-14 16:15, Andrzej Kłos pisze:

> [...]
    > sprawę, ponieważ nie masz obowiązku znać personaliów osoby, która
    > kierowała pojazdem w określonym czasie i miejscu.

    Myk się robi także wtedy, jeśli w "oznaczonym czasie" (np. czasie
    stwierdzenia wykroczenia polegającego na nieprawidłowym parkowaniu)
    pojazd nie był nikomu powierzony.
    Przykład: w środę wieczorem powierzyłem auto synowi. Syn zaparkował pod
    zakazem i oddał klucze i kartę. W czwartek rano nieustraszeni strażacy
    miejscy wykryli przypadek wykroczenia i żądają ode mnie, abym wskazał
    komu powierzyłem pojazd w czwartek o g. 8 rano. Odpowiadam zgodnie z
    prawdą: nikomu, pojazd był w mojej dyspozycji, nie był użytkowany, a
    wskazanego wykroczenia nie popełniłem.
    I co?

    Jeśli "waaadza" uchwaliła sobie takie dziurawe prawo, to niech idzie się
    wypałować sama.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 115. Data: 2011-09-15 08:29:02
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Wed, 14 Sep 2011 14:39:12 +0200, Andrzej Kłos napisał(a):

> [...]
    > woli i wiedzy przez nieznaną osobę, czemu nie mógł zapobiec.
    >
    > masz obowiązek wskazać osobę, której pojazd *powierzył* a nie osobę,

    Przeczytaj jeszcze raz to:
    "...komu powierzył pojazd do kierowania lub używania..."

  • 116. Data: 2011-09-15 09:01:35
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "Kamil" <a...@a...com> napisał:

    > Przeczytaj jeszcze raz to:
    > "...komu powierzył pojazd do kierowania lub używania..."

    No właśnie, przeczytaj jeszcze raz, ze szczególnym naciskiem na:

    "... lub używania"

  • 117. Data: 2011-09-15 12:39:43
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 14-09-2011 16:26, Maruda rzecze:

    > Przykład: w środę wieczorem powierzyłem auto synowi. Syn zaparkował pod

    Przykład 2: auto jest współwłasnością małżonków (ustawowa wspólnota
    majątkowa). Mąż nie musi powierzać auta żonie ani żona mężowi-
    oboje zgodnie z KRiO mogą swobodnie nim dysponować.

    Każde z nich na pytanie wiejskiego strażaka "komu powierzono pojazd"
    odpowie całkowicie zgodnie z prawdą "nikomu" i nijak nie wynika z tego,
    czy prowadził mąż, czy żona.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 118. Data: 2011-09-15 17:18:19
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Dominik & Co" <d...@c...invalid>

> [...]
    >
    > Każde z nich na pytanie wiejskiego strażaka "komu powierzono pojazd"
    > odpowie całkowicie zgodnie z prawdą "nikomu" i nijak nie wynika z tego,

    Każdy właściciel może tak odpowiedzieć i nijak z tego nie wynika czy
    prowadził czy nie prowadził.

  • 119. Data: 2011-09-22 21:31:00
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl> napisał w wiadomości
    > "Wojciech Bancer":

    > Zgoda, tylko co to ma wspólnego z wysokością mandatu, którą chcę zmienić?

    Zapłać. Nie stać Cię?

    Feromon

  • 120. Data: 2011-09-22 21:32:54
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > "januszek":
    > Tak, mamy drugi samochód. Ale co to ma do rzeczy? Napisałem, że wyjazd był
    > służbowy i auto służbowe. Gdzie tu żebractwo, ciągle pytam.
    > Spytałem na grupie o możliwość obniżenia mandatu, po co drążysz jakieś
    > inne zupełnie sprawy?

    Metodą obniżenia mandatu było obniżenie prękości,
    Mniej honor.

    Feromon