  • 121. Data: 2011-09-22 21:38:43
    Temat: Re: Pirat drogowy :)
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl> napisał w wiadomości
    news:j4n2mi$i1f$1@news.dialog.net.pl...
    Ta grupa zeszła na psy. Szkoda.

    Każdy omijający przepisy wymaga współczucia?
    Piłeś - nie jedź! Dlaczego mnie złapali! Miałem tylko 2 promile!
    Płać za głupotę. Wiem. że to boli. Ja tez płacę.
    Nie grupa. Polacy zeszli na psy. Nie, na żółwie. Psy są inteligentniejsze...

    Feromon

  • 122. Data: 2011-09-22 22:15:24
    Od: arturs <a...@g...com>

    > Metodą obniżenia mandatu było obniżenie prędkości,

    Świetne hasło..

    a swoją drogą zastanawiam się czemu nasi posłowie czy kto tam pomysły na
    zmiany w pord proponuje nie wpadli na pomysł prosty a skuteczny zarazem,
    mianowicie czemu za przekroczenie prędkości istnieje górna granica -
    przekroczenie powyżej 50km/h to 500zł i 10 pkt. karnych..
    powinno być dalej - co każde 10 km/h dodatkowa 100zł i 2 pkt.
    wtedy jakby taki debil pomykający 150 km/h w mieście na osiedlowej ulicy
    (u mnie tak czasem jeżdżą) zapłaciłby 100zł i prawko 20 pkt, by dostał
    to by zaraz zwolnił..

  • 123. Data: 2011-09-23 00:13:45
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-13 09:00, dulek pisze:
    > "Andrzej Lawa":
    >
    > 60-70 km = 50-100 zł. Ja miałem 64, więc wydaje mi się, że mogę
    > ponegocjować o 50 :) Coś co jest oczywiste, gdy namierzy policja na
    > suszarę jest prawie skandalem, gdy zrobi to straż z masztu :)

    Zanim to wynegocjujesz, to stracisz te 50pln roznicy na znaczki do
    poleconych ZPO.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 124. Data: 2011-09-23 00:19:50
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-13 09:44, dulek pisze:
    > "tomek":
    >
    > Tak, doszedłem do wniosku, że pieski takie szczute co niektórzy. Nie
    > potrafią, to bach w drugą nogę? Zaraz mnie spytają, czy służbowo rucham
    > sąsiadkę. ;)

    Ruchasz sluzbowo sasiadke?

    :D :D :D
    --
    venioo
    GG:198909

  • 125. Data: 2011-09-23 02:56:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/22/2011 5:15 PM, arturs wrote:

> [...]
    > wtedy jakby taki debil pomykający 150 km/h w mieście na osiedlowej ulicy
    > (u mnie tak czasem jeżdżą) zapłaciłby 100zł i prawko 20 pkt, by dostał

    jeszcze bym dorzucil mnoznik razy ilosc mandatow juz otrzymanych w
    ostatnich 365 dniach.

  • 126. Data: 2011-09-23 05:33:12
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    Użytkownik "venioo" napisał w wiadomości grup

    >Zanim to wynegocjujesz, to stracisz te 50pln roznicy na znaczki do
    >poleconych ZPO.

    Emaile póki co a za darmo;)

  • 127. Data: 2011-09-23 17:39:21
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-23 07:33, Kris pisze:

    > Użytkownik "venioo" napisał w wiadomości grup

    > Emaile póki co a za darmo;)

    Owszem. Ale jak mu napisza za 2-3 lata, ze nie zaplacil calego mandatu i
    urosly odsetki pare stowek + koszty komornicze to raczej malo mu sie
    maile zdadza...

    --
    venioo
    GG:198909

  • 128. Data: 2011-09-24 13:34:01
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 12 Sep 2011 15:19:00 +0200, "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>
    wrote:

    >Niestety, zdjęcie zostało zrobione w
    >plenerach dojazdowych, odpada kontakt osobisty u urzędnikami. Jak to
    >najlepiej załatwić, chciałbym obniżyć mandat.
    Trochę późno przeczytałem ale na przyszłość: Odpisz niezwłocznie
    (wyślij wypełnione dokumenty mailem), w treści maila oraz w treści
    dokumentów - przy proponowanej kwocie napisz "proszę o obniżenie kwoty
    mandaty do najniższej kwoty przewidzianej za to wykroczenie tj do ...
    zł" + dopisz jedno zdanie uzasadnienia.

    WAM