  • 1. Data: 2011-09-12 07:47:35
    Temat: TPSA obowiazek podlaczeniA?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Witam,

    Slupek TP SA jest tuz przy granicy dzialki. Czy TP SA ma obowiazaek
    podlaczenia telefonu/interenetu (pozostale warunki techniczne rowniez sa)?
    Czy moze odrzucic wniosek ot-tak?

    TIA

    Ghost

  • 2. Data: 2011-09-12 07:59:15
    Temat: Re: TPSA obowiazek podlaczeniA?
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-09-12 09:47, Ghost pisze:
    > Witam,
    >
    > Slupek TP SA jest tuz przy granicy dzialki. Czy TP SA ma obowiazaek
    > podlaczenia telefonu/interenetu (pozostale warunki techniczne rowniez
    > sa)? Czy moze odrzucic wniosek ot-tak?

    Telefonu nie, internetu tak.
    A bliskość bądź nie słupka nie ma żadnego znaczenia.

    --
    spp

  • 3. Data: 2011-09-12 08:01:26
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-09-12 09:59, spp pisze:

    > Telefonu nie, internetu tak.
    > A bliskość bądź nie słupka nie ma żadnego znaczenia.

    Tzn. jest dokładnie odwrotnie - nie mogą odmówić podłączenia telefonu
    mogą odmówić podłączenia internetu.
    Reszta bez zmian. ;)

    --
    spp

  • 4. Data: 2011-09-12 08:01:52
    Od: "Kowal" <s...@n...pl>

    > Telefonu nie, internetu tak.
    > A bliskość bądź nie słupka nie ma żadnego znaczenia.

    Jakaś podstawa prawna?
    Do tej pory myślałem, że to telefon muszą internet mogą.

  • 5. Data: 2011-09-12 08:05:06
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-09-12 10:01, Kowal pisze:

    > Jaka? podstawa prawna?
    > Do tej pory my?la?em, ?e to telefon musz? internet mog?.

    Poprawiłem za późno. :)

    --
    spp

  • 6. Data: 2011-09-12 14:14:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Sep 2011, spp wrote:

    > Tzn. jest dokładnie odwrotnie - nie mogą odmówić podłączenia telefonu mogą
    > odmówić podłączenia internetu.

    No ale tak właśnie napisał:
    "czy mogą odrzucić wniosek ot-tak?
    - telefonu nie"
    Znaczy NIE MOGĄ odrzucić.
    "Internetu tak".
    Znaczy MOGĄ odrzucić.

    > Reszta bez zmian. ;)

    A to się zgadza, co z tym rzepem? ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2011-09-12 14:16:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Sep 2011, Kowal wrote:

    > Jakaś podstawa prawna?
    > Do tej pory myślałem, że to telefon muszą

    MUSZĄ odrzucić wniosek na telefon??
    Dlatego, że ktoś ma słupek obok działki czy tak w ogóle?
    ;)
    (wiem, są dwa sprzeczne pytania - jedno o podłączenie, drugie
    o odrzucenie, ale co ja za to mogę :D)

    > internet mogą.

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2011-09-13 08:35:38
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    I czy obowiązek TPSA istnieje wyłacznie wobec osób fizycznych, czy może także
    wobec jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej?

    -----

  • 9. Data: 2011-09-13 13:35:52
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl>

    W dniu 2011-09-13 10:35, _ąćęłńóśźż pisze:
    > I czy obowiązek TPSA istnieje wyłacznie wobec osób fizycznych, czy może także
    > wobec jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej?
    >

    > -----

    Z tego co wiem osób fizycznych, w sensie konsumentów.
    TP jest wyznaczonym operatorem usługi powszechnej.
    Reszta chyba w ustawie Prawo Telekomunikacyjne albo Ustawa z dnia 7 maja
    2010 o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych.
    pozdr
    ww