  • 51. Data: 2005-12-23 20:54:38
    Temat: Re: Picie piwa pod chmurką mandacik i sąd grodzki
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    ww34 napisał(a):

    > A za co placimy kurwom w togach? Za myslenie, czy za dlubanie w nosach?
    >
    > NIe sa w stanie dojsc samemu do wniosku ze ustawa to konstytucyjna
    > bzdura kupiona jak wiele innych.

    Znowu chamstwem i wulgarnościa starasz się nadrobić braki w
    argumentacji. Możesz sobie odpuścić, na mnie to nie działa.

    Potrafisz wskazać który artykuł konstytucji naruszają te przepisy Ustawy
    o wychowaniu w trzeźwości? Jakie prawa i wolości obywatelskie narusza
    zakaz spożywania alkoholu w miejscach publicznych poza wyznaczonymi
    miejscami i lokalami gastronomicznymi?

    > I w ten sposob mamy wielkrotnego kryminaliste co podatkow nie
    > placiwolnego jak ptaszka, ale za to w areszczie drobnego pijaczka.

    Nie widzę związku pomiędzy obiema sprawami. Możesz to wyjaśnić?

    > California.
    >
    > Teoretycznie, bo przemysl wiezieny przegial pale. Pfrzestepczosc wcale
    > nie zmalala, a doszlo tego, ze wielcy "przestepcy" (typu pijaczka z
    > parku) chca sprawe i wyrok, bo wiedza ze nikt ich nie zamknie. Nie ma
    > gdzie. Wiezienie pekaja w szwach zatloczone "przestepcami".

    Ale to dobrze czy źle? To w końcu amerykański system jest pod każdym
    względem lepszy od polskiego, czy także i tam znajdują się bzdurne
    regulacje?

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre

  • 52. Data: 2005-12-23 21:20:04
    Od: ww34 <w...@k...net>

    Otto von Falkenstein wrote:

> [...]
    > o wychowaniu w trzeźwości? Jakie prawa i wolości obywatelskie narusza
    > zakaz spożywania alkoholu w miejscach publicznych poza wyznaczonymi

    rownosc wobec prawa na poczatek. chodnik publiczny nie jest zadnym
    lokalem gastronomicznym, tylko dlatego ze wlasiciel go tak sobie
    zakwalifikowal. Skoro publiczne chlanie jest scigane, to powinno byc
    scigane wobec pijaczka z przykawiarnianego stoliczka na chodniki, ajak i
    pijaczka na laweczce pol metra dalej.

    > Nie widzę związku pomiędzy obiema sprawami. Możesz to wyjaśnić?

    Latwiej jest skorumpowanym sedziom wsadzac pijaczkow niz Kwasniewska za
    wielomilionowe lawpowki. Panstwo prawa.

    > Ale to dobrze czy źle?

    Pomysl. Czy surowe "prawo" zmniejsza przestepczosc i co ludzie z tego
    maja procz zapchanych kryminalow?

    Hint: przestepczosc wzrosla.

    > To w końcu amerykański system jest pod każdym
    > względem lepszy od polskiego, czy także i tam znajdują się bzdurne
    > regulacje?

    Bzdurne, sa, ale sa ludzie odwazni zeby to jasno powiedziec. A nie jak
    Lech Kutas Gardocki zaklepywac zgodnie z dyrekcjami rzadu.

  • 53. Data: 2005-12-23 21:59:33
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    ww34 napisał(a):

> [...]
    > zakwalifikowal. Skoro publiczne chlanie jest scigane, to powinno byc
    > scigane wobec pijaczka z przykawiarnianego stoliczka na chodniki, ajak i

    Ścigane jest spożywanie alkoholu w miejscach do tego nie wyznaczonych.
    Tak samo jak parkowanie w miejscach do tego nie wyznaczonych, handel w
    miejscach do tego nie wyznaczonych i składowanie smieci w miejscach do
    tego nie wyznaczonych. Ogródek kawiarniany jest miejscem wyznaczonym, a
    ławka w parku albo przystanek autobusowy nie jest (chyba że rada gminy
    uchwali, że jest). Miejscem wyznaczonym może być tez teren na którym
    odbywa się festyn, co oznacza, że po jednej stronie ogrodzenia wolno pić
    a po drugiej stronie ogrodzenia nie wolno. Tak samo jak wówczas, gdy po
    jednej stronie znaku drogowego wolno parkować, a po drugiej stronie nie
    wolno. Nie ma żadnego naruszenia zasady równości wobec prawa, bo to samo
    prawo obowiązuje wszystkich.

    > Latwiej jest skorumpowanym sedziom wsadzac pijaczkow niz Kwasniewska za
    > wielomilionowe lawpowki. Panstwo prawa.

    Znowu przeskakujesz z tematu na temat. A jezeli masz jakiekolwiek dowody
    korupcji wśród sędziów wymierzających kary aresztu za spożywanie
    alkoholu w miejscach publicznych to radze je przedstawić, bo inaczej
    uznam to za karalne pomówienie.
    To samo odnosi się do dowodów na rzekome wielomilonowe łapówki. Masz
    dowody - przedstaw je prokuratorowi z zawiadomieniem o przestępstwie.
    Nie masz dowodów - nie rzucaj oskarżeń, bo może kiedyś będziesz za nie
    musiał odpowiedzieć.

    > Pomysl. Czy surowe "prawo" zmniejsza przestepczosc i co ludzie z tego
    > maja procz zapchanych kryminalow?
    >
    > Hint: przestepczosc wzrosla.

    Czyli najlepiej nie karać? Albo karac łagodnie? Dobra. Masz faceta,
    którego regularnie łapią na tym jak pije tanie wino na placu zabaw dla
    dzieci, używa głosno wyrazów nieprzyzwoitych itp. Pierwszy raz go
    pouczają. Za drugim razem Sąd daje mu kare nagany. Za trzecim razem 50
    zł. grzywny, bo to bezrobotny alkoholik. Za czwartym razem 100 zł
    grzywny. Oczywiście grzywny nie sa płacone, bo nie ma z czego. Za piątym
    razem 7 dni aresztu w zawieszeniu na 6 miesięcy, moze się poprawi. Za
    szóstym razem (to i tak łagodnie) 5 dni aresztu bezwzględnego. Tak się
    to robi. A jak twoim zdaniem powinien postąpić sąd, żeby nie narazic się
    na zarzut surowego karania?

    > Bzdurne, sa, ale sa ludzie odwazni zeby to jasno powiedziec. A nie jak
    > Lech Kutas Gardocki zaklepywac zgodnie z dyrekcjami rzadu.

    Aha, a w Polsce nie ma takich ludzi? I o jakie "dyrekcje rządu" ci
    chodzi. Możesz przybliżyć temat (w miarę możliwości bez bluzgów)?

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre

  • 54. Data: 2005-12-24 07:32:31
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ww34" <w...@k...net> napisał w wiadomości

    > A za co placimy kurwom w togach? Za myslenie, czy za dlubanie w nosach?

    Istnieje uzasadnione podejrzenie, że twoja mamusia była kurwą i w dodatku
    zarażoną jakąś chorobą weneryczną. I stąd twoje problemy psychiczne.

  • 55. Data: 2005-12-24 07:33:54
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Otto von Falkenstein" <F...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    "Nie dyskutuj z idiotą bo inni mogą nie zauważyć różnicy"

  • 56. Data: 2005-12-24 09:39:13
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Leszek napisał(a):

    > Użytkownik "Otto von Falkenstein" <F...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:dohrve$h28$1@inews.gazeta.pl...

    > "Nie dyskutuj z idiotą bo inni mogą nie zauważyć różnicy"

    nie pozbawiaj mnie prawa do rozrywki umysłowej

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre

  • 57. Data: 2005-12-24 10:00:39
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Otto von Falkenstein" <F...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:dohrve$h28$1@inews.gazeta.pl...
    >

    > "Nie dyskutuj z idiotą bo inni mogą nie zauważyć różnicy"

    totez nikt z Toba nie dyskutuje.

  • 58. Data: 2005-12-24 10:53:27
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w wiadomości

    > totez nikt z Toba nie dyskutuje.

    Ty niedorozwoju nie rozumiesz nawet co oznacza słowo dyskusja.
    Wesołych świąt.

  • 59. Data: 2005-12-24 11:11:24
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:doj681$h2g$1@inews.gazeta.pl...

    > Ty niedorozwoju nie rozumiesz nawet co oznacza słowo dyskusja.

    rozmowa,
    czasem cos napiszesz, w zdecydowanej wiekszosci obelgi typu popapraniec,
    cham, pedal, idiota, w tym rowniez wulgaryzmy, bardzo rzadko posty zawieraja
    porade prawna
    jezeli tak to tylko tam gdzie sprawa dotyczy spraw dotyczacych wypadkow
    samochodowych.
    Ale nikt nigdy nie nawiazuje z toba dyskusji.
    Raz kiedys nawiazal, byl to Aleksander Kwasniak ktory wraz z toba propagowal
    faszystowski ustroj (chwalenie hitlera) panstwa w watku w ktorym byl
    poruszony temat osob homoseksualnych.
    Dziwie sie ze wtedy zaden policjant czy prokurator przebywajacy na grupie
    nie zajal sie wami bo to jest scigane z urzedu a jak slusznie zauwazyla
    pewna starsza osoba wypowiadajaca sie w tv ktora spedzila wiele lat w
    obozach koncentracyjnych, takie osoby powinno sie rozdeptywac poki sa
    'zarodkiem' bo jezlei sie tego nie zrobi na samym poczatku to mielismy juz
    przyklad co pozniej z czegos takiego wyrasta ..

    Pozdrawiam i zycze wesolych swiat

    P.

  • 60. Data: 2005-12-24 11:12:59
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Otto von Falkenstein napisał(a):
    > nie pozbawiaj mnie prawa do rozrywki umysłowej

    wiesz, tak przed świętami ;)

    KG