  • 61. Data: 2005-12-24 12:13:51
    Temat: Re: Picie piwa pod chmurkš mandacik i sšd grodzki
    Od: "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h13mq1tdhnp235k7a2g2nrnr5h1m6oe4oi@4ax.com...

    > Gratuluję pomysłu i niewiedzy...
    > Proponuję, abyś wstrzyknął sobie wodę destylowaną... ciekaw jestem
    > Twoich wrażeń ;)

    No pewnie mu poziom soli mineralnych w organizmie spadnie troszkę i
    będzie to miało wpływ na równowagę elektrolityczną, ale jedna strzykawka, to
    raczej jeszcze śmiertelna nie jest :)

  • 62. Data: 2005-12-25 09:53:00
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> napisał w
    wiadomości news:doje0s$mqm$1@news.onet.pl...

    > raczej jeszcze śmiertelna nie jest :)

    Śmiertelne nie, ale ZTCW pieruńsko bolesne.

  • 63. Data: 2005-12-30 08:15:21
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Alek wrote:
    > Użytkownik "Marcin Wasilewski" <radmar@usun_to.gorzow.mm.pl> napisał w
    > wiadomości news:doje0s$mqm$1@news.onet.pl...

    > Śmiertelne nie, ale ZTCW pieruńsko bolesne.

    MIałem napisać o soli fizjologicznej, ale postanowiłem uprościć. :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/