  • 1. Data: 2005-12-20 12:18:12
    Temat: Odszkodowanie
    Od: "Gieniu" <...@w...pl>

    Witam,

    Wczoraj w pracy, wsumie w pracy ale po godzinach pracy, robilem sobie przy
    aucie i spotkal mnie maly wypadek. Mianowicie uucialem sobie palec
    szlifierka katowa. Ucialem dosc znacznie, bo do polowy kosci (na szczescie).
    Szefu zawiozl mnie na pogotowie, palec mi zszyli. Juz koniec o palcu.

    Czy moge, a jezeli tak to jak, gdzie sie zwrocic, dostac jakies
    odszkodowanie? zadoscuczynienie? Jestem ubezieczony w pracy, placony mam
    ZUS, do tego studiuje zaocznie, studia takze mnie ubezpieczaja, NW przy
    ubezpieczeniu samochodu (nie wiem, czy to gra jakas role), do tego mam
    ubezpieczenie w banku, mam konto studenta i doplacalem jakies pieniazki na
    ubezpieczenie.

    Z gory ogromne dzieki za pomoc.

    --
    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2005-12-20 15:38:48
    Temat: Re: Odszkodowanie
    Od: Agryppa <j...@t...pl>

    Gieniu wrote:
    > Jestem ubezieczony w pracy,
    Wypadek poza pracą.

    > placony mam ZUS,
    to na emeryturkę

    > studia takze mnie ubezpieczaja,
    ? co to jest?
    > NW przy ubezpieczeniu samochodu
    Odpada, nie jechałeś samochodem

    > ubezpieczenie w banku,
    > mam konto studenta i doplacalem jakies pieniazki na
    > ubezpieczenie.

    Chodziaż nie znam sie na tym to jedynie zainteresowało mnie to ostatnie
    ubezpieczenie. Jeśli to jest ubezbieczenie twoich pieniążków w banku to
    palec nie jest objęty. Ale jeśli zwerbowali Cię na ubezpieczenie typu NNW,
    bys załozył u nich konto to jaknajbardziej, z tym, że umowa może wykluczać
    wypadki poza uczelnią. Czytaj wszystko co podpisujesz.

    --
    pzdr
    Agryppa

    Cyfrowy klucz publiczny / Digital public key
    http://agrypa1.atspace.com/klucze/agrypa_onet-public
    .asc