  • 1. Data: 2005-12-20 11:18:37
    Temat: Abonament RTV <-> PRZEDAWNIENIE Help
    Od: "jd:o)" <tomojemail:muza7b@o2.pl>

    Witam wszystkich!
    Przepraszam jeśli ten wątek już kiedyś się pojawił. Ale problem jest dla
    mnie naglący. Ostatnio dowiedziałem się że posiadam niezapłacony
    abonament RTV, jaki jest okres przedawnienia dla takiej płatności?
    Czy w ogóle odpowiadać, na taką korespondencję (wydruk na jakimś świstku
    dostarczony zwykłym listem)?
    Pozdrawiam Wesołych Świąt.

  • 2. Data: 2005-12-20 16:45:13
    Temat: Re: Abonament RTV <-> PRZEDAWNIENIE Help
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jd:o) wrote:
> [...]
    > mnie naglący. Ostatnio dowiedziałem się że posiadam niezapłacony
    > abonament RTV, jaki jest okres przedawnienia dla takiej płatności?

    Masz na myśli abonament za jakąś kablówkę, czy haracz/podatek pod
    fałszywą nazwą 'abonament'?

  • 3. Data: 2005-12-21 07:22:18
    Od: "jd:o)" <tomojemail:muza7b@o2.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Masz na myśli abonament za jakąś kablówkę, czy haracz/podatek pod
    > fałszywą nazwą 'abonament'?
    Abonament RTV płacony na poczcie.

  • 4. Data: 2005-12-21 14:31:06
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    jd:o) wrote:

    > Abonament RTV płacony na poczcie.

    10 lat

  • 5. Data: 2005-12-21 16:28:38
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    witek napisał(a):
    > 10 lat

    dlaczego tyle?

    KG

  • 6. Data: 2005-12-21 17:17:57
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > 10 lat

    a nie jako naleznosc platna okresowo 3 lata?

    leon

    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka

  • 7. Data: 2005-12-21 22:59:22
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    wiadomości news:dobovb$pm8$1@inews.gazeta.pl...

    > 10 lat

    Idzmy jeszcze dalej, moze ktos da sie przestraszyc: po 33. ;-)

    marekz

  • 8. Data: 2005-12-24 15:23:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    leon wrote:

    > a nie jako naleznosc platna okresowo 3 lata?

    Ale to jest podatek, a nie 'należność płatna okresowo'. To się tylko
    nazywa 'abonament'. A faktycznie to jest podatek.

    Podatek gruntowy też się płaci okresowo. A jakie jest przedawnienie w
    jego przypadku?