  • 1. Data: 2005-12-20 11:02:18
    Temat: NIestawienie się do odbycia zas. służby wojskowej
    Od: Art <s...@w...com>

    Witam. Czy moze ktoś wie jakie konsekwencje pociąga za sobą nie stawienie się
    do jednostki wojskowej w celu odbycia zasadniczej służby wojskowej?
    Gośc powinien już 2 tygodnie tam być.
    Mam taki przypadek wśród znajomych i ciekaw jestem co go dalej czeka.
    Art

  • 2. Data: 2005-12-20 11:39:38
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Gośc powinien już 2 tygodnie tam być.
    > Mam taki przypadek wśród znajomych i ciekaw jestem co go dalej czeka.

    Pewnie na początku kilka upomnień, a później doprowadzenie siłą.

  • 3. Data: 2005-12-20 19:42:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Piotrek [p...@p...onet.pl] napisał:
    > Pewnie na początku kilka upomnień, a później doprowadzenie siłą.

    Raczej nie upominają. Formalnie jest żołnierzem i będzie go ścigać
    żandarmeria wojskowa.