  • 41. Data: 2005-12-21 15:14:53
    Temat: Re: Picie piwa pod chmurką mandacik i sąd grodzki
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    news:do9n06$kbm$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Niekoniecznie dla mnie jasne. Jasne byłoby tylko wtedy gdyby podejrzany na
    > miejscu stwierdził że to nie alkohol.

    Dokładnie. Rzeczy oczywiste nie wymagają dowodu. A oczywiste jest, że w puszcze
    od piwa jest piwo.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 42. Data: 2005-12-22 20:29:03
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 21 Dec 2005 00:28:17 +0100, Jan Werbiński
    <j...@j...com> napisał:

    >psychologią. Taki swoisty happening. Przy okazji można też zapowiedzieć
    >kolejne doświadczenie, które będzie polegać na wstrzykiwaniu sobie wody
    >destylowanej

    Gratuluję pomysłu i niewiedzy...
    Proponuję, abyś wstrzyknął sobie wodę destylowaną... ciekaw jestem
    Twoich wrażeń ;)

    Paweł

  • 43. Data: 2005-12-23 15:59:45
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    brytra napisał(a):
    > Witam wszystkich
    > Mój kolega pił sobie z kumplami piwko pod chmurką podjechała straż wiejska
    > i wlepiła mu mandat 100 zł kolega odmówł przyjęcia więc sprawa ląduje w
    > sądzie gordzkim tutaj pojawiają sie moje pytania co doradzić koledze ? jaki
    > wyrok może dostać w Sądzie Grodzkim ?
    > Dzieki za pomoc pozdrówka

    Hmmm. Zalezy u kogo.

    to może byc nagana.
    To moze byc 100 zł
    Może być 600 zł
    a jeżeli wcześniej go już 2 razy ukarano to nawet i areszt.

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre

  • 44. Data: 2005-12-23 16:12:29
    Od: "Wojtek" <j...@N...pl>

    to własnie nasze panstwo policyjne. w Anglii widziałem dwóch Polakow na
    ławce, pijących piwo z puszek. podjechala policja i dwie uprzejme
    policjantki wzięły im te puszki i wylały piwo do rynsztoka. żadnych
    mandatów, tylko uprzejme pouczenie.
    --
    wojtek

  • 45. Data: 2005-12-23 16:22:14
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Tiger napisał(a):

    > Nie wiem, czy powinienem sie wypowiadac, ale sprobuje. Moim zdaniem powinno
    > wygladac to tak:
    >
    > W przypadku, gdy delikwent zakwestionuje zasadnosc mandatu (czyli odmowi
    > jego przyjecia), powinien zostac zbadany. Alkomat, w razie odmowy badanie
    > krwi. Jezeli byl rzeczywiscie "po spozyciu", koszt badania powinien poniesc
    > badany. A jak jest? ;-)

    Jest jeden problem. Badanie analizatorem oddechu jest całkowicie
    bezuzyteczne do stwierdzenia, czy ktoś spozywał alkohol w miejscu
    publicznym. Jesli wykaże 0,0 mg/l to nie znaczy że ta osoba nie piła, bo
    wykroczeniem jest już wypicie małego łyczka piwa, a to może być za mało,
    by alkosensor cos wykazał. Z kolei jak na alkomacie wyjdzie że pił
    akohol, to to też nie jest żaden dowód, bo mógł pić w domu albo w knajpie.

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre

  • 46. Data: 2005-12-23 19:12:53
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <j...@N...pl> napisał w wiadomości

    > w Anglii widziałem dwóch Polakow na
    > ławce, pijących piwo z puszek. podjechala policja i dwie uprzejme
    > policjantki wzięły im te puszki i wylały piwo do rynsztoka.

    I to ci się podoba? Precież to kradzież/zniszczenie cudzego mienia.
    :)

  • 47. Data: 2005-12-23 19:18:12
    Od: ww34 <w...@k...net>

    Otto von Falkenstein wrote:

    > Hmmm. Zalezy u kogo.
    >
    > to może byc nagana.
    > To moze byc 100 zł
    > Może być 600 zł
    > a jeżeli wcześniej go już 2 razy ukarano to nawet i areszt.

    I w ten sposob robi sie statystyki. Areszt dla wielkiego przestepcy, co
    to piwo siorbnal na laweczce parkowej. A ze obok chleja za parkanem baru
    pod golym niebem, to za to juz areztu nie ma. To nie jest szkodliwe
    spolecznie.

    Ot, mentalnosc kurewek w togach. Drobnemu pijaczkowi latwiej dokopac.

  • 48. Data: 2005-12-23 19:28:17
    Od: ww34 <w...@k...net>

    Alek wrote:

    > Użytkownik "Wojtek" <j...@N...pl> napisał w wiadomości

    > I to ci się podoba? Precież to kradzież/zniszczenie cudzego mienia.
    > :)

    Ale wtedy statystyki poszly w gore o 100% :-P

    Przeciez nie beda strzelac sie Murzynami w getcie. Niby tez moga ujac
    dwoch przestepcow, ale ryzyko wieksze.

  • 49. Data: 2005-12-23 20:07:57
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    ww34 napisał(a):
    > Otto von Falkenstein wrote:
    [ciach]

> [...]
    > spolecznie.
    >
    > Ot, mentalnosc kurewek w togach. Drobnemu pijaczkowi latwiej dokopac.

    Ponownie: Prawo mówi, że w ogródkach piwnych wolno pić, a na ławce w
    parku nie wolno. Jeżeli to prawo ci się nie podoba to idź z pretensjami
    do sejmu, a nie do sądu.

    A co do statystyk, to dla statystyki nie ma znaczenia czy za to
    wykroczenie jest nagana czy 7 dni aresztu, więc jak zwykle popisujesz
    się ignorancją w temacie. A areszt można dać dopiero wtedy gdy ktoś
    pomimo dwukrotnego skazania za takie wykroczenie popełni je po raz
    trzeci. Jeżeli dobrze pamiętam to w niektórych stanach USA za trzecie
    przestepstwo automatycznie dostaje się dożywocie.

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre

  • 50. Data: 2005-12-23 20:15:03
    Od: ww34 <w...@k...net>

    Otto von Falkenstein wrote:

    > [ciach]

    > Ponownie: Prawo mówi, że w ogródkach piwnych wolno pić, a na ławce w
    > parku nie wolno. Jeżeli to prawo ci się nie podoba to idź z pretensjami
    > do sejmu, a nie do sądu.

    A za co placimy kurwom w togach? Za myslenie, czy za dlubanie w nosach?

    NIe sa w stanie dojsc samemu do wniosku ze ustawa to konstytucyjna
    bzdura kupiona jak wiele innych.

> [...]
    > się ignorancją w temacie. A areszt można dać dopiero wtedy gdy ktoś
    > pomimo dwukrotnego skazania za takie wykroczenie popełni je po raz

    I w ten sposob mamy wielkrotnego kryminaliste co podatkow nie
    placiwolnego jak ptaszka, ale za to w areszczie drobnego pijaczka.

    > Jeżeli dobrze pamiętam to w niektórych stanach USA za trzecie
    > przestepstwo automatycznie dostaje się dożywocie.

    California.

    Teoretycznie, bo przemysl wiezieny przegial pale. Pfrzestepczosc wcale
    nie zmalala, a doszlo tego, ze wielcy "przestepcy" (typu pijaczka z
    parku) chca sprawe i wyrok, bo wiedza ze nikt ich nie zamknie. Nie ma
    gdzie. Wiezienie pekaja w szwach zatloczone "przestepcami".

    Mentalnosc Ziobry i Kutasa Gardockiego.